Data e postimit: 2016-01-31 17:01:51
Lexime: 10754 |
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
|
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
|
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
|
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
|
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher.
Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin t...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
|
Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "JASHAREVE". Kjo beteje ka ndodhur ndermjet familjes se Jashareve qe une kam respekt te madh per ta dhe ndermjrt trupave militare serrebe. Ata pushkatuan ng...
|
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
|
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete.
Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita
Me thane qe jam shk...
|
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
|
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
|
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
|
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika...
|