Data e postimit: 2016-01-27 20:44:21
Lexime: 4564
E dashur vetja ime..
Autori: Anais
Lloji: Leter
Tema: pa kuptim
Shkolla: Uznove
Klasa: 8B
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dashur vetja ime ...
Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsisht nk po te gjej. Te kerkova kudo dhe dicka kuptova kur nje ze me thirri e me tha se t kishin vrare. Dua veten qe u vra e jo kjo qe jam tani. Si te te kthej? Mund t me jaoesh nje zgjidhje? Dua shume te kthehesh ...
Puc:'/

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Migjeni · Lloji: Leter · Tema: LAGJJA E VARFUN
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erresine e skam. U harrua jeta e dites Nder shtresat e nates,e paqja U dredh nga parzmi i errsines ... N'andrra perkundet lagja. Njerzit nder shte...




Komentet e fundit!

Emri: Albrend Zymberi
Email: lela-nisa@hotmail.com
Komenti:

Emri: Albrend Zymberi
Email: lela-nisa@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com