Data e postimit: 2016-01-26 20:06:48
Lexime: 3051
Vazhdo...
Autori: Armonela
Lloji: Leter
Tema: Fatkeqesia
Shkolla: Uznove
Klasa: 7B
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dashur vetja ime,
Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pas.... Por kjo gje ka 1 ane pozitive. E çi doje ti gjith ata persona te ngrysyr e te merzitur me jeten?! A nuk e kishe kuptuar se ata po ta largonin deshiren per te jetuar ty?.... Duke menduar vetem gjerat negative ne jet ti nk po i shikon ato te mirat..... A nuk i shikon ti shoqet e tua se si perpiqen per ty?!?...... A nuk e kupton ti se arsyet e tua per tu larguar nga jeta jan ne barazpesh me ato per te qendruar?...... Eh po kjo ndodh kur futesh ne ate melankoli te trisht dhe nuk leviz as gishtin per te dal prej andej..... E di se do me thuash qe sa her je perpjekur per tu ngritir je rrezuar perseri.... Un e di shum mir qe jeta eshte gjithmon kundra teje..... Por ti harrove diçka.. Gjithmon eshte heret per tu dorezuar. Keshtuqe çohu prej andej. Vendose buzeqeshjen ne fytyre jepi nje te goditur fatkeqesive dhe luftoje jeten me te keqijat e saja...... Kurr mos harro se çdo gje i ka 2 ane.... Mos u trego me shum idjote por dil nga ajo melankoli dhe lumturohu.... Un kaq kisha. Tani gjithçka eshte ne doren tende...

Vepra te ngjashme
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: Diamant Bajra · Lloji: Leter · Tema: Si ta punojm nje CV
Si ta punojm nje CV
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com