Data e postimit: 2016-01-06 16:27:30
Lexime: 7043
dinosauri 18 vjecar
Autori: Fiorina
Lloji: Tregime per femije
Tema: dinosauri 18-vjecar
Shkolla: Qazim Turdiu
Klasa: 6D
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi.
Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuhej se kur nje dinosaur mbushte 18 vjec duhej te ndeshej patjeter me armikun,Keshtu vazhdonte tradita derisa armiku te vdiste.
Nje dite pas ditelindjes Klajdi po behej gati.Kjo ndeshje do te zhvillohej ne majen e Everesti,ku tifozet do te ishin kudo pereth.
Ne oren 4 para perendimit te diellit kishin kohe te jepnin fund luftes.Duke pritur deri ne oren 7 ku dielli ishte ne fund te perendimit koha kthehet mbrapsht papritmas.
Ne mes te dy luftareve nje drite vezulluese po hapej.aty ndodhej nje shpate e magjishme.
Klajdi e rrembeu i pari shpaten.Me nje gjuajtie armiku nda me dysh.18-vjecari veproi keshtu derisa asnje dridhje nuk degjohej.
Tifozet e moren Klajdin e e uruan pafund.ai ishpetoi te gjith nga armiku ikeq.Gjithashtu u mor nje vendim ku Klajdi te ishte mbreti i vendit.

Vepra te ngjashme
Autori: nexhmi haliti · Lloji: Tregime per femije · Tema: eloni
eloni i vogel Eloni kishte nje makin telkomand. Nj dit po luante me makinen e tij pa prit mas eloni i vogrl e theu makinen e tij te vogel kur erdhi nena dhe babai than. Elon pse po qan e kam thyer makinen babai tha elon mos qaj. Do ta blej tjete...
Autori: Elektra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Rrugës për në mal takoj trimin e trimave â€...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: Leorenti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova: - Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake. - Menjehere , thane te dy prinderit.. ...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...




Komentet e fundit!

Emri: erisa
Email: erisa@gmail.com
Komenti: yyyyyyy yyyyyyyyyyyy lllllllll llllllllllll lllllllll ffffff ffffffffffff faaaaa aaaaaaaaa rrrrrrr rrrrrrrrrr eeeeeee eeeeee eee

Emri: Lumturi
Email: lumturi@gmail.com
Komenti: eshte shume e bukur si tregim shpresoj te kete te tjera si ky tregim faleminderit

Emri: drilona
Email: drilona.i@hotmail.com
Komenti: bravooo

Emri: aurora
Email: lola_11@yahoo.com
Komenti: shum bukur !!!!!!!!!!

Emri: anxhelo
Email: anxhelo.malushi@yahoo.com
Komenti: bravoooooooo motra shum bukur!!!!!!!!!!!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com