Data e postimit: 2015-12-20 11:51:42
Lexime: 3596
E keni jeten nga ne
Autori: Ina Agolli
Lloji: Analize letrare
Tema: prejardhja e njeriut
Shkolla: Sotir Becka
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani.
Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhjen nga ajo krijesa e leshte qe ju e quani majmun, jemi ne paraardhesit tuaj...!
Ky mesazh te le shume per te menduar, kush jane keta? Prej nga vijen? Pse mendojne se ne e kemi prejardhjen nga ata dhe jo nga majmuni sic tregojne zbulimet e bera? Pse ne e kemi jeten nga ata?
Pas plot 2 oresh e 23 minutash erdhi nje e-mail tjeter nga nje tjeter llogari. Dukej qe nuk ishin perseri ata sepse ishte nje llogari normale. Por jo u gabuam, ne ekran lexuam: "Jemi prap ne, do te vijme se shpejti tek ju, do tju tregojme shume gjera qe as nuk ua kini fare idene." Ata dine te flasin gjuhen tone... jo, jo lere, duhet te jete nje i papergjegjshem qe kerkon te tallet me ne.
-Shef, mesazn tjeter.
"Nuk po tallemi me ju, po vijme pak me shpejt, neres na keni aty"
-Ata e ditkan se cfare po flasim ne ne keto momente, duhet pasur frike prej tyre, kushedi cna pret neser. Por kujdes; Mos perhapni panik, te mos merret vesh se atehere do e kemi punen keq.
Erdhi dita, te gjithe ne ankth duke pritur "jashtetokesoret" qe te vijne.
-Zoteri, nje grup burrash dhe grash kerkojne tju takojne.
-Njerez?! Normale?! Iu thuaj qe jam i zene.
-Zoteri me thane: "E kini jeten nga ne, ia thuaj kete zoterise dhe ia do e kuptoje.
-Ne rregull futi brenda.
Cte jete kjo, keto jane fjalet nga "ata"
-Jemi ne ,vijme nga planeti i pare qe eshte krijuar, planeti Moon.
-Ju lutem mos beni shaka, ju jeni njerez normale.
-Po prandaj ju thame qe e keni prejardhjen nga ne dhe jo nga majmuni.
-Keni fakte bindese?
-Jeni po aq kerkues sa edhe ne, kjo na ben krenar qe i kini ruajtur vlerat tona.
Planeti Moon eshte planeti me i vjeter.Per 4 miliard vjet jeta per ne ishte normale, derisa... derisa ne univers u krijuan 8 planete te tjere.Kerkuam, beme zbulime dhe vetem Toka kishte te njejtat kushte si planeti yne, atehere perhapem racen tone, nuk duam asnjehere te shuhet. Kjo u be e mundur, ju keni jete tashme 2 minion vjet. Gjithe keta vite keni qene te vezhguar, asnje detaj nuk na ka shpetuar.
Ne rregullin tone ishte e shkruar:"Asnjehere Toka nuk duhet lajmeruar." Por ky rregull u shkel, ju po e shkateroni vendin qe ne ju kemi falur, po shkateroni jeten tuaj, me keto rritme qe po ecni do te shuhet fare raca jone. Ne mund te mundesojme jeten ne planetet e tjere, popr ua kemi lene ne dore juve, race inteligjente.

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: pablo neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: ne ajrin e mbremjes
pemet e kopshtit te amullta rrine ne ajrin e bute te mbremjes si te ishin piktura mbi nje pelhurete holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke ne lulezim keqyr mire se mos terbllon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme gj...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: liria shqiptare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari kjo luft prej shqiptar...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur, por në fa...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Analize letrare · Tema: Mbi Viruset Kompjuterike
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com