Data e postimit: 2015-12-06 01:36:03
Lexime: 12789
Jeta...
Autori: Fiori
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta...
Shkolla: Gjimnazi :"Gramoz Palushi"
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi!
Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proces… rri e medoj se si ka mundesi qe ky zinxhir jete mund edhe te shkurtohet… te gjithe jetojne te sotmen dhe harrojne te nesermen… harrojne te mendojne gjate cdo veprim ,harrojne fjalen “kujdes” harrojne se jeta e tyre nuk eshte ne duart e tyre sepse nuk ishin ata qe e krijuan e keshtu nuk kane as te drejten ta asimilojne… nuk kane te drejten te ecin me mendimin” eshte jeta ime” sepse pas jetes tende o njeri eshte krijuesi yt ,eshte fryma jote,eshte shpirti I shpirtit tend!
Po c eshte kjo jete keshtu??? Vuajtje,vuajtje,vuajtje…pse gezimi,lumturia,harmonia duhet te zgjasin me minuta e ndersa hidherimi,trishtimi,merzia duhet te zgjasin me vite? Pse zemra rreh fort nga lumturia e ndersa nga dhimbja do te cahet e te shuhet qe te mos kete as rrahje e as gjak? Pse shpriti mbeshtillet me gezim nga nje hare e ndersa nga hidherimi mbeshtillet me zjarr? Pse kur je me I rritur jeta te dhemb me shume, ti rritesh me shume ajo te godet edhe me shume…mos ndoshta qe te mesohemi te perballojme veshtiresine me shume… po si mund te perballohet veshtiresia kur ske force…kur ske ku te kapesh per ta gjetur,kur mbyllesh ne sketerre,kur nuk mund te pranosh realitetin,kete realitet qe na jep vetem pershtypjen e nje jete te zymte ,pamjen e nje filmi horror apo fantazine e maktheve tona …

Shume thone se e mira ekziston dhe mbizoteron ne kete bote…por sa e vertete eshte nuk jam e sigurte ta them po aq nuk jam e sigurte as per te keqen …vetem nje gje e di qe ne keto bote mbizoteron nje jete “mizere” . ku njerezit po ndahen per se gjalli nga njeri tjetri vetem nga nje fjale goje ,vetem nga nje veprim ,vetem nga nje situate e tensionuar,vetem nga nje debat I zjarrte,vetem nga nje konflikt dhe fjalen e fundit e thone te paren …a e dini pse? Sepse nuk e vleresojne te nesermen ,nuk pyesin per te ndonese nuk e dine se cfare do t u ofroje,sepse nuk e dine se sa e shtrenjte eshte jeta dhe qe nuk duhet humbur as milisekondi e jo me sekondi me gjera boshe,me hatermbetje e me zenka…
ku ka me bukur se te jetosh cdo dite me dashurine ta dhurosh ate dhe te nisesh diten me pozitivitet …ku ka me mirese te ecesh me fjalen “jeta vazhdon” ndonese ti ke nje boshllek brenda vetes sepse ky boshllek dita dites do te behet pjese e jotja ,pjese qe mund ta mbushesh ti me dashuri e jo me lot e pikellim…pasi lotet vertet mund ta mbushin boshllekun por mos harro se uji derdhet ,rrjedh,thithet…mos harro se dashuria nuk di te zbrazet kurre! Jeta eshte nje mesim…pas cdo ulje ka ngritje dhe e anasjellta e ketu fillon veshtiresia e jetes, t I menaxhosh ato do te thote te dish te menaxhosh te miren e te keqen…jeta eshte nje ligj qe s ska njeri qe mund ta thyeje,s ka njeri qe mund ta ndryshoje procesin e saj …jeta eshte sfide, jeta eshte nje shumellojshmeri perkufizimesh ne te cilat eshte e pamundur te vendoset gishti vetem ne njeren prej tyre!
Jeta eshte udheheqesi yne dhe nuk na mbetet rruge tjeter vetem se te jetojme nga nje dite ne tjetren,te jetojme ate qe fati na ka percaktuar ,te jetojme vetem te jetojme…

Vepra te ngjashme
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: biblioteka e shkolles
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trirun tone. Te pakten jane ata persona apo njerez qe kane nje biblioteke te vertete. Cdokush mund te kete nje biblioteke por varet se sa shpesh lexon a...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjehe...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: BAHE · Lloji: Ese filozofike · Tema: filozofi e jetes
Kapitulli 1 DESHIRA IME FAQE 1 Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne ke...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: ADA · Lloji: Ese filozofike · Tema: JETA E NJERIURT
JETA E NJERIUT ESHTE E NDERTUAR MBI VUAJTJE MBI MBI GEZIME ,POR AMA JO VETEM MBI KETO DYJA POR EDHE MBI DESHIRA DHE PASIONE NJE FILOZOF KA THENE SE DESHIRAT DHE PASIONET JANE SHKATRUES PER NJERIUN ME E MIRA ESHTE TE SHMANGIM DESHIRAT PASINET DHE VESET P...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...




Komentet e fundit!

Emri: bossi nga tirona
Email: bosi-nga-tirona@gmail.com
Komenti: ese kot

Emri: Dikush
Email: Dikush@yahoo.com
Komenti: Shum mirë kjo ese mund te pershkruhet ose të vihet në vendin e një Mesazhi per jetën

Emri: Adelina
Email: Adelina.Pashtanjaku@outlook.com
Komenti: Shum super ;)

Emri: sara
Email: sarakrashi11@gmail.com
Komenti:

Emri: emri
Email: emri@yahoo.com
Komenti: haahah bravo si kjo nuk kisha pa najher thashh hahahah se qesha me nji shoqe nuk e kisha me esene tende BRAVOOOO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com