Data e postimit: 2015-11-24 19:34:15
Lexime: 5364
Jemi Nje komb
Autori: Edona Elshani
Lloji: Analize letrare
Tema: kombi
Shkolla: vaso pash shkodrani
Klasa: 9B
Qyteti: SUHAREKA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel E cila Esht Vet Gjuha Jon Shqipe . Ket Gjuh e Flasim Me dashuri Te madhe pER atdheun Per Kombin Krenarin Qe sot Egzistojm Ne ket Bot , Te mos e Harrojm Te kaluaren ,vuajtjen E Nenave , gra , pleq, burra ,Te rinje,por edhe Femijet .
KOMBI per ne kA VLER TE madhe se Ne Luften E fituam Do mundohemi Qe ta krijojm Kosoven ton Vendin Me te Mir , nje vend te Bukur nje vend qe kush do Te kaloj Pran Saj do te Jet i lumtur Per Ardhshmerin e Kosoves .
Te mos i lejom QE tA pushtojn vendin Ton Te behemi Te gjith se Bashku E T gzojm Lirin Ton.
Ne sot Jemi Te lir Dhe Jemi Te Lumtur Per ate Qe trimat Tan derdhen Gjak Te per Atdheun TON dhan Jeten Per Lirin dhe Per Pavarsin.
Ta duajm Atdheun Sepse Esht I yNI ,Mungesen e Atdheut Aromes Se trendafilave E ndjejm Vetem Nese Ne largohemi NGa vendlindja Jon .
Adheun ,Kombin Jo qe e duam SE eSHT I vogel a po i Madh Thjesht e duam Sepse esht Ardhshmeria Jon ,GEZIMI, jon Lumturia Jon
Me rESpekt ; Edona Elshani SUHAREK-LEshan

Vepra te ngjashme
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: Eraa · Lloji: Analize letrare · Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Nipi i Ismail Kadarese · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe kuturiste zalisur Ne harshin e duvakut blu Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën Tutje e larg nga këtu Përshendriti e shkenditi altruin...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
|| ||| ||||||| |||||||| || ||| || || || ||| ||||||| |||||||| || ||| || || |||||| ||| || |||||||| IS BEATIFUL,LIVE IT UP
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: ANALIZE LETRARE
Vështroni si shket sipër valash E tundet anija më nge? — …Me krismë-e me prush prej stërkalash Mi të shkrepëtiu një rrufe!… Ti det, brohori fshehtësire! Kuptim i potershëm, ti det! …Po heshtje: ndaj vales së nxire Gjeniu i anijes...




Komentet e fundit!

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo ALBANI: SHAKO HOXHA, çfarë po ndodh realisht, na thuaj diçka... Ti je aty pranë, e ke parë me mirë se çfarë ka ndodhur. Çfarë ishte ai, ai flamur? Ajo banderolë... nuk e di çfarë mund ta quajmë, që valvitej tek ai mini-helikopter le t'themi? SHAKO HOXHA: Ai ishte flamuri më i bukur ne botë ALBAN!! [jehone] ELVANA: Jemi ne, jemi ne Vijmë nga trojet tona Nuk na ndal dot askush, fluturon shqiponja. Po therrët toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqiperi e madhe. Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej FLORI: Je një formë, jem' një gjak, Asnjëher' nuk ike. Jemi Ne jemi Ne, Shqipëri etnike. Po thërret toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqipëri e madhe. ELVANA: Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë.

Emri: dhurata
Email: dhurata.ed@hotmail.com
Komenti: Bravo ti Meriton te gjitha te mirat Ne jet Skam Par askend Ne jet Kaq Bukur si ti Qe flet Aspak Ske Harruar Per vuajtjen E shqiptarve Respekt per Ty edona

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Shum Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com