Data e postimit: 2015-11-15 17:59:20
Lexime: 3805
vendlinda ime
Autori: Antika Elshani
Lloji: Analize letrare
Tema: Atdheu
Shkolla: Deshmoret e tivarit
Klasa: 7
Qyteti: Sllapuzhan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u
nisa duke iu drejtuar rruges te jetes.
Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare
vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj.
Nje vend shum i rendesishem per mua qe shum deshmor sa e sa sakrifikuan
per te qe tani te jet i lir dhe mahnitar!...

Vepra te ngjashme
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
"Nena" Nene e bukur shpirti im shume te dua dielli im. Je nje lule aq e madhe me ben mua shume krenare.
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Arlinda Jashari · Lloji: Analize letrare · Tema: mRNA
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti buzeqesh Me buzeqesh fytyra Syt e tu te bukur Ylber me shtat ngjyra
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com