Data e postimit: 2015-11-15 11:34:57
Lexime: 11119 |
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR
Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
|
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
|
Autori:
Semi Cela
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
|
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
|
Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "JASHAREVE". Kjo beteje ka ndodhur ndermjet familjes se Jashareve qe une kam respekt te madh per ta dhe ndermjrt trupave militare serrebe. Ata pushkatuan ng...
|
Titanic...
Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of life. In this case, the teachers are Jack and Rose, and also 15000 others that didn't get the chance to see Titanic's arrival in New York.
Fifteen thousa...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
I dashur atdhe!
Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
|
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
|
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
|
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
|
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
|
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
|
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
|