Data e postimit: 2015-11-10 17:14:55
Lexime: 4266
Si te ndalojme klonizimin ne shoqer
Autori: Edmond Reci
Lloji: Ese informuese
Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shkolla: Gjimnazi"Partizani"
Klasa: X4
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetme duke lene ne harrese karakteristikat qe e bejne ate te vecante nga nje shoqeri tjeter.Psh:shoqeria shqiptare undohet ti pershtatet dhe te shkoje drejt fryes se perendimit .
Duke iu bashkuar qindra shoqerive te tjera qe kane ne fokus zhvillimin dhe permiresimin e jeteses, anen ekonomike etj.
klonizimi i shoqerise shqipetare ndodh ne momentin kur ajo pershtatet me idene qe ti bashkangjitet dickaje te re ose te zbehte,mos ti perdore fare ato vecori qe e bejne te dalloje nga te tjeret.
Cdo shoqeri duhet te bashkepunoje me te tjeret por sduhet te harroje qe te perkujdeset per vecorite qe e bejne te vecante.

Vepra te ngjashme
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Djellza · Lloji: Ese informuese · Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Arroganca te rinjeve Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin. Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut t...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: Limani · Lloji: Ese informuese · Tema: Roli i teknologjise ne jeten tone!
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...




Komentet e fundit!

Emri: skerdi shkalla
Email: skerdishkalla@yahoo.com
Komenti: bej shaka



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com