Data e postimit: 2015-11-07 17:48:39
Lexime: 13385 |
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
|
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
|
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...?
E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
|
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
|
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
|
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja.
Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
|
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
|
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
|
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
|
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund
|
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
|
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
|