Data e postimit: 2015-10-24 22:36:44
Lexime: 15528 |
Teksti analitik , te vecantat :
1-analizon dhe zberthen informacionin;
2-jep te dhena te detajuara;
3-informacion i hollesishem.
Teksti sintetik , te vecantat :
1-i jep te dhenat te permbledhura;
2-jep te dhena per teresine e problemit.
Te perbash...
|
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje.
Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren.
E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
|
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
|
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
|
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABS...
|
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen vajza dhe gra te cilat bisedojne me njera-tjetren pra nje vend pushimi dhe argetimi. Pra mund te themi qe keto dy pjese kane shume te perbashkete. Por ket...
|
Autori:
Odeta
·
Lloji:
Ese krahasuese
·
Tema:
Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si...
|
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune.
Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
|
shoqeria dhe familja jane dy gjera komplet te ndryshme por qe jane thelbesore ne menyren e sjelljes se nje adoleshenti.shoqeria ka nje ndikim shume te madh ne jeten e nje adoleshenti ,shume here ky ndikim nuk eshte gjithmone i mire ..........................
|
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
|
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rim...
|
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje.
Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren.
E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
|
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
|
Meteor i rene nga qielli eshte dhe freskia e mrekullise.eshte vete nena natyre ,ajo qe na i hedh tutje mendimetdhe na ben te harrojm realitetin dhe te perfitojm nga momenti.nje arome magjepeese,ku era e tij sperkatet dhe pushton qenien tone.eshte me te ve...
|