Data e postimit: 2015-10-21 16:09:38
Lexime: 10267
une jam
Autori: honest
Lloji: Ese informuese
Tema: une jam
Shkolla: petro sota
Klasa: 10
Qyteti: shkodra
E-mail: Email eshte i fshehur!


une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejkalohet kjo e fundit sjam me vetvetja . Une jam ajo qe di te fal vetem dashuri , sepse ashtu jam rritur , e rrethuar nga dashuria !!
jam ajo e cila i besoj me shume nje qeni sesa nje "njeriu" . Ajo cka kerkoj eshte qe ate qe une te jap dhe te percjell ty , mundesisht nje pjese te vogel te tyre kthema mbrapsht . Mua me pelqen te rri aty afer oxhakut me nje batanije te leshte , me nje filxhan kakao ne dore dhe te shikoj sesi druri digjet nen efektin e zjarrit . Me pelqen kur bie shi dhe piklat e tij rreshqasim ne dritaren e dhomes sime . Me pelqen kur hena her mer forme te plote e here gjysme . Jam ajo e cila kenaqet dhe me pak ,, ama me dicka te sinqerte dhe pa trille .
Une jam ajo e cila nuk me njeh njeri ,, askush nuk e di anen time te brendshme , Jam ajo e cila dhe kur eshte e stresuar e merzitur ,, vetem buzeqeshje rrezaton ne fytyren time . Jam ajo e cila duron jashtmase dhe shume tolerante . Une nuk jam perfekte ama mundohem te jem . Mos ti bej njerezit te ndjehen keq nga une apo nga prania ime . te jem gjithmone e dashur dhe jo e tepert . une jam thjesht VETVETJA ...

Vepra te ngjashme
Autori: Ermela · Lloji: Ese informuese · Tema: A duhet te falim
A duhet te falim gjithmone
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida jan...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Rajan · Lloji: Ese informuese · Tema: Le Noel
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissan...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Pergjigjet fletore pune
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Toka
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate. ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE...
Autori: agnesa · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale Vete fjala jete do te...




Komentet e fundit!

Emri: Roni Roni
Email: ilirjana@gmail.com
Komenti: shum buku

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: ana
Email: dariasmaja@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: silda
Email: sild@gmail.com
Komenti:

Emri: Enida ramadani
Email: Enida_neta@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum brv 😝👏👏

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: shum shum e bukur,,,te kjo ese dhe un gjeta vetveten,,,kjo ese ka te bej me gjith jeten cka un kam kaluar deri me tani,,,

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo me pelqeu shume.

Emri: mateo
Email: mxhepa15@gmail.com
Komenti: Ska



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com