Data e postimit: 2015-10-07 17:57:42
Lexime: 5500 |
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|
Dashuria është gjithçka.
Është gjithçka që bota ka.
Ajo të çon sa më lart.
Të bën të fluturosh në parajsë.
Si dashuria kurr nuk ka.
Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
|
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
|
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet:
1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi.
2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend.
Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
|
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER.
FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
|
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
|
Dhimbja me ka vrar e malli shum
M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë
T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato
Momente kur sje i pergatitur taman
Spo di se çka me than a me fol
Per dikan qe sdin me respektu apo
Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
|
Kosova u la me gjak
Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
Une kam shume deshire te jame shkrimtare sepse i kam deshire shume veprat qe i shkruan ndonje shkrimtar tjeter
|
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
|
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
|
Saide pnishi
Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
|