Data e postimit: 2015-09-27 15:58:52
Lexime: 16912
TE DUA I DASHUR
Autori: edlira
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashurin
Shkolla: niko
Klasa: 2A
Qyteti: oher
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xhelozin, ti erdhe atje dhe atëherë kur nuk e prisja, në ato kohë kur unë aq shumë i druhesha e i largohesha fatit tim. Nuk pata fuci de te largoj dhe pranova fatin dhe realitetin ateher I besova shprehjes RASTESIA ESHTE MBRET I BOTES, prej asaj kohe fillova te mesoj shumm per boten e njerezve, per boten e dashuris. Nuk e kam ditur se nje njeri do te bej kac ndryshime tek un, ti je nje njeri cudiberes per mua, dikur mundohesha de te mbaj larg vetes, kurse tash mundohem sa me afer vetes dhe sa me larg tjereve. Ti je ai ce me mesove jeten dhe me ndricove udhen time per te ecur, ti je ai ce nje koh ishe shoku im, kurse tash pjes e jetes tim.
Më mungon e tashmja që po jetoj.Çuditerisht pa logjike, por me te vertet me mungon dua te te kem pran vetes ne gjdo moment dhe ne gjdo hap ce une bej, por kjo eshte realiteti nuk kam zgjidhje.. S’e di a e ndjen shpirtin tim ?! S’e di c’mendim ke ti për mua kur them se shum te dua S’e di a me beson ti mua? S’e di c’do të ndodhë me ne të dy me duket ,Sikur kjo ender të ndalet një ditë S’e di a do të shoh me o drite? S’e di pa ty çdo bëj o yll, Pa ty kjo botë me duket një pyll, Pa ty kjo botë s’do këtë kuptim.E ndjej se shumë do të të dua Sa kohe që zemra do t’me punoje S’e di sa shumë do të zgjase kjo jetë S’di si do shkoje ne të vërtetë Por diçka di me siguri se te dua shumm dhe do jesh gjithmon ne zmr time dhe kurr nuk do te le vet pa mar parasysh cfar do te ndodh jeta im.
Tash jemi larg, ska gje me te kece se largesija zmr, Me mua dhe qielli qan nga mungesa jote zmr,  Bije shiu hiq pa ndal Me mua dhe qielli vajton. Loti lotin spo e pret, Me mua edhe dielli nuk rrezon. Me mua dhe yjet nuk vizullojn. Syte e mije jan verbuar,  Me mua as hena nuk ndriqon. Nuk e di si te ta them dhe ta shpegoj se sa te dua dhe sa me mungon mua shpresoj te jemi deri ne vdekje bashk, kjo eshte I dashur kjo bot eshte e merzitshme pa ty dhe pa zenkat, buzeqeshjet, grindjet tona por un nuk te le vet asnjeher se te dua dhe te besoj me shum se gjdo gje ce egziston ne tok zmr. Te dua shum RAMIZ...

Vepra te ngjashme
Autori: El.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28-29 nentori
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nu...
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: fitore berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallalla...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë t...
Autori: Jona Ago · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...




Komentet e fundit!

Emri: Dorajeti
Email: dorajeti-lendina@hotmail.com
Komenti: Ehm...... :)

Emri: 9.33
Email: 325gdfh@hotmail.com
Komenti: goodd, me pelqen jasht mase shum e bukur

Emri: lijana
Email: lijana@hotmail.com
Komenti: me ke len pa fjal

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com