Data e postimit: 2015-09-26 13:30:14
Lexime: 55050
perrallat jane pasqyre e jetes sone
Autori: eda lumi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: perrallat
Shkolla: dritero agolli
Klasa: 8 d
Qyteti: korca
E-mail: Email eshte i fshehur!


Perrallat jane pasqyre e jetessone:
Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te kuptuar se jam rritur dhe jam gati te heq dor nga perallat. Edhe pse i falenderoj qe me kan ber shoqeri per Shume vite me radhe. Ato ishin pasqyra e jetes sime me mesuan per shume vite cka esht e mira dhe e keqja. Me mesuan vesin dhe vyrtyti, me mesuan se cdo gje e keqe e ka nje te mir dhe ja pra ku jam sot duke i mbajtur te gjitha mend madje ia tregoj njezve me te vegjes se mua qe te mesojn dhe ata cfar kam mesuar una. Madje ato kan zgjeruar dhe fantazin tone. Per femije them vetem nje fjal lexoni se nuk ka gje me e mir se perrallat pasi perrallat simbolizojn veten ton ae qe duhet te bejm ne .

Vepra te ngjashme
Autori: Erona Ala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
Gjithqka filloi me ninullat qe na dergojn ne shpresat e endrrat per jeten qe vijon me pas.Nga nje dor aq delikate jemi perkundur sa e sa her qe te na zinte gjumi, sa melodin kemi degjuar nga zeri i nenes sa her e kemi zgjuar nga rehatia e nates qe ta degj...
Autori: lundea veizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta nje pranver e dyte
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkojne ne pune ,ne shkolle dhe kudo ku jeta ua servir vjen Vjeshta si nje pranver e dyte zogjet fillojne te shtegetojne e te udhetojne drejt vendeve te ngrohta...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: didi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femiria
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse femiria eshte nje ndjesi qe nuk mund ta provosh perseri e qe shum njerz e duan at sepse i ben qe ta kthejn koken mbrapa e te mendojn per gjerat e kaluar.f...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
Autori: aaaaaaaaaaaaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: prralla cfare eshte
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqesojne jeten tone ne te gjitha dinmensijonet se saj.jeta jone eshte krahas te tjerave nje loj,nje krijmtari apo nje perralle.jeta si nje gezim dhe trishtim,ci...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...




Komentet e fundit!

Emri: HB
Email: HB@yahoo.com
Komenti: Kuptimi i fjalës reformë ... Në të gjitha vendet fqinje të Francës, popullata dukej shumë më e varfër dhe më e shtypur. ... 7. term në gjuhësi; trajta e një fjale; mënyra e ndërtimit të një fjale, të një ...

Emri: Renis
Email: RenisBytyci@yahoo.com
Komenti: shm bukur zmr

Emri: Renis
Email: RenisBytyci@yahoo.com
Komenti: shum kar akteristike

Emri: maria
Email: maria@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: maria
Email: maria@yahoo.com
Komenti:

Emri: persona.
Email: persona07@gmail.com
Komenti: perallat nuk jane vetem per femijet. morali i tyre i percillet te gjithe njerezimit sidomos femijeve per te vepruar ne menyren e duhur.

Emri: ERTI
Email: ERTI@HOTMAIL.COM
Komenti: nice JENI ME TE MIRET

Emri: ELA
Email: ela_kraja@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUME BKR SPR

Emri: Fjore
Email: Fjore@gmail.com
Komenti: Pse ese e quan ti kete ?! Hajde hajde idiote je komplet pse ese quhet kjo ???? Ca po na thua ese apo tregim A je n vete te ka rene ndonje suvatim ne koke. Hahahahha

Emri: nardi
Email: nardilandi@gmail.com
Komenti: kottt fareeeeeee nese ti e quan ese kete un jam mbreti i botes:


Emri: Gojart Hoti
Email: gojarthoti@gmail.com
Komenti: kot prz me kyt ese me i dal para zyshes

Emri: Dea
Email: dea.deww@icloud.com
Komenti: iii o zot sa kott pzz

Emri: on recort
Email: ana@email.com
Komenti: shum pershkrim i zgjuar mund ta beni edhe nje pershkrim me kete titull

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Spr👏🏻👏🏻

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Spr👏🏻👏🏻

Emri: sajde byjyktstyn
Email: ketjonalepuri@gmail.com
Komenti: une po kerkoj ese me teme perrallat jane pasqyra e jetes sone dhe jo cfare na tregonte gjyshja kur ishim te vegjel.cfare ti jap zyshes une ese ne internet nuk gjej gjekundi

Emri: Emi
Email: Emi@yahoo.com
Komenti: BRAVO 👍🏼Te lumte me pelqeu shum ishte shum interesante te uroj shum suksese 😉😉

Emri: rona
Email: rona@gmail.com
Komenti: uaaa sa bukur te lumte

Emri: otr
Email: otr@yahoo.com
Komenti: me fal zemer po kjo squhet ese sepse eshte shume e shkurter ta kishe bere me te gjate do ishte me bukur po nejse ty te lumshin duart e mendja pacim nga une

Emri: miranda
Email: anda@yahoo.com
Komenti: po ik moj zelie se ti qenke si linda morina kjo e ka shkruar shume bukur te lumshin duart


Emri: zelie
Email: zelie@gmail.com
Komenti: ca esht ku pershkrim moj pupupuu ku hajku ne brezi sëtçëm kan ngel fmijt neper pllejstejshna e neper baste e nuk i japin hall ma shkolles SHKONİ MER FEMİJ NE SHKOLL SHKONİİİ ME NİGJONİ MU SE SJU DEL KEÇ

Emri: linda
Email: linda@yahoo.com
Komenti: te drejte ke keshtu them dhe une

Emri: mira
Email: mira@gmail.com
Komenti: pfff kot fare dy fjal ka thene si per klas tpar hahahha shkoni mer brez kotiiiii

Emri: panda
Email: panda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: eldi
Email: eldi @yahoo.com
Komenti: e mire aaaaaaaa

Emri: anisa
Email: anisa@yahool.comn
Komenti: me pelqeu jashte mase

Emri: lupi
Email: luw@hotmail.com
Komenti: haha]

Emri: klasira
Email: klara@yahoo.com
Komenti: le cthot ajo idjotja eda je the best zmr

Emri: eda
Email: edalumi@yahoo.com
Komenti: me fal zmr ku e ke gjet tjeter kte ese ti

Emri: anisa
Email: anisa@yahoo.com
Komenti: nuk gjetet ese tjeter por kte keni shkrujt ne te gjitha faqet... nejse e bukur


Emri: anisa
Email: anisa@yahoo.com
Komenti: sh e bukur me plq shkrimtare e ardhshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com