Data e postimit: 2015-09-21 10:27:43
Lexime: 16932
Vetmia
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse jemi vetem ???
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte keshtu.Vetmia nuk mund te shihet si dicka negative sepse kohet kane ndryshuar dhe sot nuk mund t'i besohet as hijes tende.Personat qe preferojne te qendrojne vetem jane ata persona te cilet nuk i kane te afermit apo familjaret e tyre por ka edhe persona qe i kane sepse kane mbetur te zhgenjyer ose kane humbur besimin.Vetmia mund te jete e perkohshme.Sepse do apo nuk do dikush do te vije per te zgjatur doren sepse vetm koha eshte ajo qe sheron plaget.Zoti vonon por nuk harron.Vetmia ndonjehere te ndihmon te reflektosh,te llogjikosh dhe te arsyetosh,te ben qe te marresh vendime,ndonese te nxituara por qe ti je i afte te vendosesh vete.Por vetmia ka edhe ane negative.Ajo ndikon ne shendet,vendimet mund te jene te vobeketa sepse nuk jane si ato qe merren ne grup dhe vendoset me e mira.Vetmia eshte frike por frika largohet pak nga pak sepse nuk ka asnje njeri qe tet te beje keq.Sot frike duhet te kesh vetem nga njerzit qe te rrethojne sepse jo cdokush ta do te miren.Vertet thame qe vetmia eshte shoqerueja me e keqe e jetes por ka edhe arsye qe be rrezojne poshte kete thenie.Jane pikerisht ato arsye pozitive qe sapo permenda pak me lart.Gjithsesi une e nisa kete ese me fjaline e pare sepse une mendoj se te jesh vetem nuk eshte dicka e mire.Duhet te bashkepunosh,te kesh kujdes dhe te informohesh per gjithcka.Bashkimi ben fuqine dhe nese je vetem heret a vone do te rrezohesh.

Vepra te ngjashme
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: geri boraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qaj apo qesh me Don Kishotin
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: I.R · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet Verore ...
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kapriço Femijnore
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?! E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?! ..Pothuajse asgje ... Jam harruar ne problemet dhe streset qe me sjell jeta. Kam humbur pas mesimit, shkolles dhe kam harruar kapricot e mia femijnore. Kam harruar lojen ...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...




Komentet e fundit!

Emri: otr
Email: otrtba@gmail.com
Komenti: na mallengjeve pz

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /

Emri: sara
Email: sarasai1222@gmail.com
Komenti: /

Emri: ert
Email: ert@yahoo.com
Komenti: na mallengjyet

Emri: ert
Email: ert@yahoo.com
Komenti: jk

Emri: alketa
Email: bleona_ermonda@live.com
Komenti: shumm mir blaboo

Emri: Renis Telfiu
Email: renistelfiu2@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume kjo ese! Bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com