Data e postimit: 2015-07-20 09:25:46
Lexime: 6888
Qielli i fshehur
Autori: Rejhana Bashmili
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: paragjykimi
Shkolla: Medreseja e Tiranes
Klasa: 8B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nje fustan te vjeteruar qe dukej qe kishte kohe qe e mbante veshur.Rrinte ulur duke pare yjet e duke i shprehur nje deshire, por kjo ishte e kote sepse askush nuk e ndihmonte.Duke degjuar tingujt e mrekullueshme te gjetheve te palmave e duke numeruar nje e nga nje dallget e detit , ah e dhimbshme por kjo vajze keshtu e kalonte jeten e saj.Duke e veshtruar nje pyejtje me vjen ne mendje "Pse eshte kaq e pikelluar kjo vajze?"Asnje nuk e ndihmonte biles as qe nuk ia hidhnin syte kesaj vajze te gjore.Thonte me vete "Ah , sa mizore kjo bote askush nu me sheh askush nuk me ndihmon ,tani nuk me ka mbetur asnje fije shprese!"Vazhdonte te rrinte kokeulur duke pare reren qe shkelqente nga drita e henes se plote kesaj nate.Vazhdonte duke ecur e shihte kembet e saj te zbathura." Jo kjo varferi nuk do te mbaroje kurre,kjo shprese e paket po zhduket.C'do enderr e thurur dhe e shpresuar me pare u thye,sepse paska qene thjesht nje pasqyre deshirash dhe asgje nga keto qe kam thurur nuk do te ndodhin me te vertete."Shkova prane saj dhe e preka lehte mbi shpatulla.Kur u kthye e kur me pa u perot e e kuptoi qe kisha ardhur per ta ndihmuar. I bera disa pyejtje .Si fillim e pyeta per emrin, emrin e kishte Ajsel.E me pas per familjen ,por sa ia permenda filloi ti rridhnin lot dhe une e kuptova qe kjo vajze kaq e mire e cila kur te shikonte me ate veshtrim a te ngrohte sa te bente te rrije me te pergjithmone.Karakteri i saj i ngjante nje qielli te larmishem qe pasqyronet brenda saj,por fatkeqsia e saj e kishte bere te mbyllej ne vetvete.Sa e dhimbshme eshte kur dikush te te tregon per te shkuaren e tijte mbushur me fatkeqsi.Zemra mu dridh sepse Ajsel ishte nje vajze trembedhjte vjecare nje fatkeqesi te madhe ne nje moshe kaq te vogel.Kishte dy vjet qe priste di ke si une.Kishte dy vjet qe ia shprehte kete deshire yjeve.Kishte dy vjet qe shihte rerentek e cila shkelqente ng drita e henes se plote.Kishte dy vjetduke e enderruar kete dite.E mora Ajselin dhe e cova ne nje dyqan rrobash dhe i bleva disa rroba te bukura ne mes tyre edhe nje pale kepuce ne ngjyre te argjente sikur te ishin bere nga nje cope metali te rene nga nje meteor .Ia zgjata per ti mare ,por ne fillim nuk i pranoi e une ia dhash.Nje perqeafim i embel me ngrohu vertete shpirtin.Ndolova ne nje byrektore dhe u ulem per te ngrene i thash se cfar donte ,por ne fillim nuk me ktheu pergjigje .Me pas mora dy byrek te ngrohte.Pasi mbaruam dolem jashte.Me priste nje vendi per te marre dhe pikerish zgjodha te duhurin.Ajselin e mora ne shtepi dhe vendosa qe ta mbaja une.Dolem ne park se bashku me Qiellin e fshehur (keshtu e quaja Ajselin)dhe pame nje perendim te perkryer...

Vepra te ngjashme
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Intelegjent lind apo behesh
Tema : Intiligjent lind apo behesh ? Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende n...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Gresa Zymeri · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shëtija
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë vere gjithë natyra binte erë freskie, jeta kudo shkëlqente.Muzika buqiste në çdo zemër , dhe në të rejat kënga rridhte vetvetiu . Gëzimi i madh...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...




Komentet e fundit!

Emri: Brikena
Email: brikena@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur ky krijim .eshte nje nga tregimet me te bukur te degjuar nga un. bravoooo

Emri: sava
Email: sava.sava@yahoo.com
Komenti: Zemra ime kjo nuk eshte ese per paragjykimin kjo eshte tregim,ti e ke trilluar dhe esht vertet i bukur por nuk eshte nje ese.Eseja nuk tregon gjithcka,nuk jep informacioone,ajo shpreh ndjenja dhe te le te kuptosh dhe pak vete por gjithsesi eshte nje krijim i bukur.Fjalet e mija merri per te mireqena,mua vertet me pelqeu,por nuk eshte ese.Provoje ta besh si drame,dramatizim,ajo vetret do te ishte fantastike

Emri: Rejhana Bashmili
Email: rejhana14@yahoo.com
Komenti: Jam autorja e kesaj vepre e jam munduar te sjell ne te vertete nje paragjykim shume te rende mbi femijet e varfer dhe te mjere si me perpara edhe tani.Mua me vjen shume keq qe nje gje e tille ndodh por ja ky eshte realiteti i dhimbshem i paragjykimit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com