Data e postimit: 2015-04-15 20:11:26
Lexime: 5459
pershkrim
Autori: viola gjoka
Lloji: Pershkrim
Tema: pranvera
Shkolla: Liri Gero
Klasa: 4A
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind gezimi,kenaqesia dhe gjalleria.ne pranvere celin lulet dallendyshet vijne te ne,zogjte e vegjel dhe te bukur cicerojne me hare dhe gezim.Bora shkrin neper male ,kurse qielli eshte i kalter dhe pa re.Kafshet zgjohen nga gjumi letargjik me hare dhe me kenaqesi.

Vepra te ngjashme
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: Leonardo · Lloji: Pershkrim · Tema: si na ndihmon ne familja per tu perballur me realitetin
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
Autori: Ajla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pylli I lulezuar
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pushimet ne fshat
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: motra
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u pispillos meqe tani esht adoleshente 13 vjce nuk e duron dot.Gjith diten ne shtepi kercen e degjon muzike.Po pastaj,gerr verr me shoqet duke fol me mesazhe....
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Lumi,rrjedha etj
Lum o lume rrjedhën se ndal, Vazhdon rrugën val më val. Rrjedh e qilter kaltërsi, Ishton vendit bukuri. Nga vjen lumi Vjen dhe jeta, Fluturojn shqipe si shigjeta.




Komentet e fundit!

Emri: someone
Email: someone15@gmail.com
Komenti: It was wonderful :) bravo

Emri: ema ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: uuuuaaaaa shume i bukur ky pershkrimi

Emri: viola gjoka
Email: violagjoka@ymail.com
Komenti: flm te gjitheve

Emri: PINKU
Email: PINKUPINK@YAHOO.COM
Komenti: VIOLA MOJ VIOLA BRAVO ZMR E VOGEL PER MOSHEN QE KE SHUME E BUKUR KTHEM PERGJIGJE PLEASE PLEASE PLEASE/

Emri: xhesi xhesi
Email: xhesi@yahoo.com
Komenti: hahahhahahaa bukur

Emri: ana gjika
Email: anagjika@yahoo.com
Komenti: uuuuuu sa e bukur ky pershkrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com