Data e postimit: 2015-03-31 20:34:43
Lexime: 5544
eshte me e lehte te hysh ne kurthin e armikut sesa te dalesh prej tij
Autori: Mavis
Lloji: Hartim
Tema: armiku
Shkolla: Adem sheme
Klasa: 8
Qyteti: sarande
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle."
E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet e tyre, duke u tunduar nga gjerat qe ata thone e duke pritur gjithmone me te miren, dhe ndoshta kur e kuptojne se e gjitha eshte nje kurthh eshte teper vone dhe nevojitet shume zgjuarsi, madje edhe pak dinakeri per te menaxhuar dhe per te dale nga situata ne te cilen ndodhesh.
Eshte me e lehte te hysh ne kurthin e armikut, sesa te dalesh prej tij.

Vepra te ngjashme
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 1 qeshori
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet, lozim e kendojme. prinder e mesues, bashke me ne festojne. dhe trumcaket ciu ciu, ne ajer lodrojne. gezuar o femije, me gjithe zemer na urojne. ...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: greta sedefi · Lloji: Hartim · Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: anaana@yahooo.com
Komenti: plehr

Emri: paula
Email: paula@hotmail.com
Komenti:

Emri: jfsdXsadtf
Email: gbukgjif@gmail.com
Komenti:

Emri: lena keni
Email: lenakeni@hotmail.com
Komenti: bravoooooooo

Emri: arisilda sheplo
Email: sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com