Data e postimit: 2015-03-30 19:26:26
Lexime: 7255
shoku-shoqja me e mir
Autori: Elida krasniqi
Lloji: Hartim
Tema: shoqeria
Shkolla: FATMIR BERISHA-PRIZREN
Klasa: VII-2
Qyteti: prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke familjen e mir shoqerin e shumqka tjeter.ti duhet te tregosh se je nje shok apo shoqe e denj per te per gjdo mjeri qe qoft.

Vepra te ngjashme
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Hartim · Tema: 7-marsi
Ne banken e shkolles, U ula me njehere, Ti mesuee e dashur, me mesove A-B-C-EN Une jam alesja, me meson perdite, ti per mua je , si nje prind i dyte Tani jam e vogel, Marr dije nga ti , Neser kur te rritem, do te jap dituri Cdo v...
Autori: alba meca · Lloji: Hartim · Tema: librat
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: vendi im
rritu vendi im rritu vendi im i shtrenjte, zemren shume te forte e ke, ke rinine sikur pranvera, ndertues se botes se re. brigje dhe fusha pjellore, lumenj,perroje,gurra, djem dragonj,vasha nusrore, gra trimeresha edhe burra. ...
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...




Komentet e fundit!

Emri: Edibe
Email: Dibeasani.95@hotmail.com
Komenti: Ese ne gjuhen shqipe

Emri: hanife
Email: hanife-arifi@live.com
Komenti: shum e bukur kjo pjesa

Emri: elida
Email: elidakrasniqi@hotmail.com
Komenti: qeshtu duhet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com