Data e postimit: 2015-03-23 22:25:10
Lexime: 5430
Ecje ne erresire
Autori: Freskida Berisha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Frike nga deshtitmi
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 12F
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh. Ketu po mbreteron nje I ftohte i acarte, e per çudi askush nuk mundohet ta luftoje kete ftohte ,por ndoshta te gjithe e kan mendjen ta ngrohin shtepine e tyre e jo te gjithe ambientin. Vërtetë duket ide e cmendur kjo, e të ngrohurit të gjithë ambientit, por në qoftë se i pyet të gjithë, pergjigjja do të jetë e njejtë nga të gjithë, është në dorën e zotit. Sa të pafuqishme i kemi shpresat, jemi sikur elefanti në përrallen e bukur që i frikesohet një miushi simpatik, por ai harron se po ta bënte vetëm një hap para dhe do ta shnderronte ate të gjithin në lëng nga i cili përbëhet trupi i tij. Si duket gjërat që nuk i kemi provuar kurre na pushtojne shpirtin me frikën e dështimit. Ehhh dështimi! Një mit ende i pa kapërcyer që ka zene rrënjë në shpirtin tone. Gjithë ajo ushtri e ideve optimiste peson disfate vetem nga frika e deshtimit. Sa e urrej këtë gjendje. A duhet me doemos të ketë ndikime nga jashtë ta largojë këtë pengesë ?Si duket pesimizmi ka rolin më të mirë në këtë filmin tonë, i cili gjithmonë triumfon në fund të çdo episodi. Diçka duhet të ndryshojë, nuk mund ta lëme veten në këtë gjendje. Drita e cila deri dje ishte vetëm e imagjinuar tani ka filluar të jep ca shenja jete. Shkëndijat të cilat sa do që janë të vogla dallohen nga larg, sepse errësira është duke na qorruar. Brenda shpirtit shpresa është duke luajtur rol të madh në motivimin e ideve të cilat kanë filluar te behën me të guximshme, dhe kanë filluar të vetdijesohen se të vetme nuk mund të i`a dalin në asnjë menyrë. Nuk di asnjë hero të vertetë i cili ka bërë gjithçka i vetëm, pervec ata tek të cilët imagjinata e tepruar e autorit i ka bërë të pa prekshëm. Të ecurit para varet pikërisht nga kjo levizje që po ndodh brenda. Edhe atyre shkëndiave të drites kanë filluar të reflektohen tek disa pasyqyre të cilat janë duke luajtur rrol vendimtarë në jetgjatsinë e saj. Ahhh sa e dua një furnizimë të pa ndalshëm energjie. E di që një ditë do të vie, por shpresojë të mos jem i lodhur saqë errësiren e plotfuqishme që po ndodhë të mos e zevendesojë me atë të qepallave të syve të cilat do të jenë të lodhura saqë nuk do të jenë të interesuara për lluksin e drites, sepse besojnë në atë se ishte më mirë kur luftoja, se sa tani që kam fituar, ky zhgenjimë do të ishte vdekjeprurës, sepse arritja e asaj çfarë ke bërë me mund të madhë të të përdoret gabimishtë do të ishte baraz me humbjen. Me shpresën që drita e cila po na mungon do të na sjellë shumë të mira po e mbyllë këtë tekstë i cili është shumë pak i kuptueshëm në leximin e parë, sepse vetëm një njeri në gjendje të tillë siç po ndihem do t`a shpjegonte secilën fjali të cilën kam dashur të shprehë vetem një pikë të vogel nga vetja ime.

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Xheni Lime · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes se njeriut ? Shume luftera kane pasur pasoja dhe deme te konsiderueshme si ne njerez ashtu edhe ne deme materiale. Po nga Kane ardhur keto luftera ??...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Viontina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vuajtje
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne kohen kur mbizoteronte nje zot nazist, I etur vetem per gjak.Shoh veten te veshur me lecka te grisura, e mbuluar nga pluhuri e balta.E vetmja zhurme qe m...
Autori: Fatjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyelli I lulezuar
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni jone ,ne qoft se pyelli do ishte I masakruar nk do mirrja sot fryme .Mos I prisni pemet sepse eshte vendbanimi i shume gjallesave 🦜🐓🕊🐲🐕.Na...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj m...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: Albion Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per shpendet
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shpendet jane puntoresepse me fije kashte ndertojn folet e tyre dhe i rritin zogjte e vegjel. Zogjt krijojn bukuri...




Komentet e fundit!

Emri: Denisa
Email: yesyes1@yahoo.com
Komenti: Sa super :-)

Emri: queen
Email: besjanadrijajj@hotmail.com
Komenti: uaaaaauuuuuuuuuu srz ti e ke bere keteeee e mrekullueshmeeeeeee /y

Emri: queen
Email: besjanadrijajj@hotmail.com
Komenti: uaaaaauuuuuuuuuu srz ti e ke bere keteeee e mrekullueshmeeeeeee /y



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com