Data e postimit: 2015-03-22 17:35:18
Lexime: 6735
vlere ka pasuria e gjetur apo ajo qe krijon
Autori: ronaldo albani
Lloji: Ese krahasuese
Tema: pasuria
Shkolla: bardhyl popa
Klasa: 7
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune.
Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla na jep dije na meson shume e shume gjera te tjera.
Nese ne mesojme ne shkolle dhe vazhdojme profesionin qe deshirojme atehere ne jemi te pasur sepse me dijen qe ne na dha shkolla po e perdorim ne pune dhe jemi te kenaqur nga puna qe bejme.
MOS MENDO KUR SE ESHTE VONE PER TE MESUAR SHFRYTEZOJE RASTIN SA KE KOHE SE ME VON DO PENDOHESH.

Vepra te ngjashme
Autori: une · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkruaj nje ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: alesio · Lloji: Ese krahasuese · Tema: koment krahasues
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen vajza dhe gra te cilat bisedojne me njera-tjetren pra nje vend pushimi dhe argetimi. Pra mund te themi qe keto dy pjese kane shume te perbashkete. Por ket...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: leon lera · Lloji: Ese krahasuese · Tema: marrdheniet
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: erion-eri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: kuazimodo dhe xheladin beu
kuazimodo26.  Kuazimodo: Gjashtëmbëdhjetë vjet para se të shkruhej“Katedralja e Notre Dame” një të dielë të bukur në mëngjsishte e djela e bardhe, një krijesë e gjallë ishte lënë pasmeshës në katedralen e Shën Mërisë së Parisit...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: D.Kolaveri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahazimi i dy pjesave poezise dhe prozes.
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rim...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Anonim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Veshja
Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjeku...
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...




Komentet e fundit!

Emri: rina
Email: aki-otr@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: arjeta
Email: erza_mehmeti@hotmail.com
Komenti: me te vertete shume e bukur

Emri: ana dollenga
Email: x.dollenga@ hotmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: paulina hoxhalli
Email: paulina.ha@hotmail.com
Komenti: Shume bukure.Pasuria varferia nuk dual as njeren as tjetren

Emri: rison kaziu
Email: fjaldi.cao@hotmail.com
Komenti: thumbs up free schools are not rich!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com