Data e postimit: 2012-09-20 13:12:32
Lexime: 19459
Kush jam une?
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kush jam une?
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes.
Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe të tjerët në mbarë botën që e tërheq teknologjia dhe shpikjet e reja. Kam lindur në Tiranë, Shqipëri më 12.10.1996, vetëm 3300 gram. Jam rritur dhe jetoj në një shtëpi normale me prinderit dhe vellain tim me te madh në zonën e ish-bllokut. Ndihem më rehat në shoqërinë e vetëm 1 ose 2 shokëve, pasi në mendimin tim është më kollaj të komunikohet me 1 ose 2 veta sesa me një grup të madh. Kam ndjekur shumë kurse të ndryshme, ndër të cilat mund të përmend: “Anglisht, Italisht, Frengjisht, futboll, basketboll, not, kurse kompjuteri”.
Shkollën 9-vjecare e kam bërë në shkollën “Edith Durham”, kam qëndruar në të njëjtën klase ‘B’ për 9 vjet duke formuar një shoqëri të fortë me shumë veta. Jam një nxënës që më pëlqejnë notat e mira dhe luftoj që t’i marr ato. Kam pasur marrëdhenie të mira me të gjitha mësueset dhe mësuesit dhe mendoj se kjo është një aftesi e mirë që më karakterizon.
Për momentin frekuentoj shkollën “Petro Nini Luarasi” dhe jam në klasën ‘10F’ dhe shpresoj që t’ia kaloj sa më mirë dhe të marr rezultate sa më të mira.
Asnjëherë nuk e kam vendosur në kokën time se cfarë dëshiroj të bëhem në të ardhmen, njëherë thoja që doja të bëhesha drejtor(kur kam qenë i vogël pa e ditur as vetë se cfarë do të thotë ajo fjalë), astronaut, futbollist, si babai im, etj. Ndërsa tani në këtë moshë them që kam ende dhe pak kohë per ta vendosur. Me pak fjalë ky jam unë.

Vepra te ngjashme
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: turizmi
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim zbavitjeje, njohurie dhe mësimi; sipas definicionit te Organizatës Botërore të Turizmit (World Tourism Organization, një nga departamentet e Kombeve te...




Komentet e fundit!

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Shum palidhjeee hhahahahhhhaha ha a je budalla aaaa vetem budalla filozofon sikur tiiiiii

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Me pelqu shum e ke treguar mendimin tend pro ti mundesh ta besh edhe me mir

Emri: anela
Email: sabria-321@live.com
Komenti: Me pelqu shum e ke treguar mendimin tend pro ti mundesh ta besh edhe me mir

Emri: Genta
Email: katerina_Begolli@hotmail.com
Komenti: Shumë mirë

Emri: anna
Email: ann@hotmail.com
Komenti: palidhje!

Emri: Mario
Email: mikelsadikaj@gmail.com
Komenti: Flm,ishte nje shembull sh i vlefshem per detyren e gjuhes :-P

Emri: Dardan
Email: dardan_otr@hotmail.com
Komenti: shum bukur ,.

Emri: Laura
Email: laura.hoti@hotmail.com
Komenti: Sa e bukur

Emri: inna
Email: inna@hotmail.com
Komenti: se di, a je i sigurt qe eshte nje pershkrim i nivelit te nje nxenes ne vit te pare(just my opinion )

Emri: Vlonjat
Email: loni_otr@hotmail.com
Komenti: Pergezimet e mia je i shkelqyer veq perpara dhe te uroj suksese ne vazhdim te metutjeshem.


Emri: Nani Metua
Email: nani metua@yahoo.com
Komenti: i like this is very beautiful

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen shum menyra se si e ke pershkruar veten tende me like

Emri: Gashi
Email: Gashi_Gurit@live.al
Komenti: deshta me dit kush je. SE SHUM PALIDHJE TE KOKA!!!!!!!

Emri: nitaa
Email: nita-valoni@live.com
Komenti: shum mir lidhja e fjaleve perfekt

Emri: tina
Email: tinasweet@hotmail.com
Komenti: good

Emri: ilda
Email: ildamuca@live.com
Komenti: shume mire ahahhah edhe une ne klasen 10f jam

Emri: Geenti99
Email: kras_99@live.com
Komenti: Me emoncioneve Enco ,te lumte vetem vazhdo .

Emri: adrijana
Email: adrijan@hotmail.com
Komenti: hahahhhhhhhhah

Emri: florina
Email: florina_ibriqi@hotmail.com
Komenti: shum mir e ka shprehur mendimin, ne fakt une nuk e lexova te terin por nga fillimi mu duk i shkelqyer te lumtë

Emri: Elaa Krasniqi
Email: ronela-7@live.de
Komenti: Me pelqen shumm si e ka shprehur mendimin e ti dhe ka treguar kush eshte ne te vertet aii...


Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: gezohem!! :))



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com