Data e postimit: 2012-07-10 06:52:10
Lexime: 130143
Shkruaj nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtime
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kujtimet jane dokumentet me te rendesishme per njeriun. Nepermjet tyre arrij te bej nje permbledhje te gjithe jetes sime. Kam kujtime ne periudha te ndryshme, duke filluar qe bebe. Mund te shkruaj per ngjarje qe kam perjetuar me prinderit, gjysherit, shoqet e shoket, por une zgjedh kujtimt me idhullin e jetes sime, tim vella. Shfletoj faqet e albumeve fotografike. Sjell ne mend gjithcka. Me kujtohet kur te dy se bashku adhuronim te krijonim ndertesa me objekte nga me te cuditshmet, qe nga letrat e deri te cadrat e shiut, pershtypje me ben vetem nje fotografi, ajo ku kemi dale menjehere pasi im vella fitoi shkollen e larte. Mund te mendoni se kjo nuk ka asnje lidhje me mua, por ka. Kam qene ne fundin e femijerise e ne fillimin e nje kapitulli te ri. Jeta ime ishte mberthyer nga nje monotoni e tmerrshme prej se ciles nuk dija si te dilja. Vellai im arriti te rishfaqte tek une kurajon dhe deshiren per te perballuar sfidat e se ardhmes. Jeta ime mori nje kuptim te ri. Me pushtoi nje force aq e madhe, e cila arriti te mposhtte cdo lloj dyshimi apo vuajtje. Ndjenjen e asaj dite nuk do ta harroj kurre sepse ishte ajo qe me shnderroi teresisht duke me kthyer ne nje njeri te vendosur qe nuk e humb kurre besimin.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrimi i Tatjanes
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër romantike që vërehet për ndjenjat e saj të forta dhe të ndjeshme. Ajo paraqet një kombinim të guximit dhe perkuljes ndaj dashurisë. Në fillim të p...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: VepraIme · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrin autobiografik
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale. Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...? E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...




Komentet e fundit!

Emri: aliu
Email: alibabame40hajdut@gmail.com
Komenti: kot fare sa e shkurtes si per kl pare ja ke fut kot iher pa pik lidhje me ket as 2 nuk merr dot

Emri: yoiyuufv
Email: eutrtr@gmail.com
Komenti:

Emri: hhhhhhh gujkkkkkkkkkkk
Email: sarasaraiii1222@gmail.com
Komenti:

Emri: beki
Email: bekimehoxha1@gmail.com
Komenti: bravo e bukur qenka

Emri: hrvy
Email: hyvyVevo@gmail.com
Komenti: Le nom o gov ku vete me kete teksti mr /

Emri: hrvy
Email: hyvyVevo@gmail.com
Komenti: Le nom o gov ku vete me kete teksti mr /

Emri: ui;ps
Email: kjfvgnh@yahoo.com
Komenti: marra 4 per fajin tuaj

Emri: denis k kani
Email: deniskani@outlook.com
Komenti: nuk me pelqeu fare sepse qe nje ese te jete e bukur duhet te ngjalle emocion dhe te kete shume fjale te bukura qe te shpjegojne me sakte ate qe ti ke regjistruar ne ate "magnetotrurin"tend:

Emri: elvira
Email: Elvira.morina16@gemail.com
Komenti: Lisha me than qe e mir pom doket

Emri: beku
Email: libraria@live.com
Komenti: Bukur


Emri: fedtgsed
Email: romina.balla.503@facebook.com
Komenti: jo shum interesante

Emri: hasime
Email: hasime_daqaj@hotmail.com
Komenti: uaaa super shum shum super me plq shummm

Emri: blina
Email: blina-heart@gmail.com
Komenti: shum mir

Emri: blina
Email: blina-heart@gmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Izabela
Email: Izabelareci@live.com
Komenti:

Emri: leunard ferizoolli
Email: leonard@hotmail.com
Komenti:

Emri: justin bieber
Email: justinbieber0660@gmail.com
Komenti: e ke qar duket kot e ke

Emri: egla
Email: egla@yoohu.com
Komenti: muteke boooooooo

Emri: egla
Email: egla@yoohu.com
Komenti: muteke boooooooo

Emri: ilhan
Email: tahiri@hotmail.com
Komenti: honi bosi


Emri: luli
Email: renaldoo@hotmail.com
Komenti: brravo deno njish pershendetja per shkollen ska si shkolla jon me lal e mgjove kongen e re te noizyt njish fare komplet ca kam fol noizy otr otr otr njish fuck tba babastars ups dosha tthosha mamastars ju qifsha ropt ju nuk ja kaloni nojzit ec noity

Emri: noizy
Email: deni@hotmail.com
Komenti: o goc une du nji tekst rrefimtar ti mqet ese gjithsei kot fare pa lidhje dhe i shkurter qi ropt ti sdike fasre ne un qe jam brrzl e di me e bo ket nje pershendetje shkolles sime qe jena njissha si goca ashtu ne cuna muharrem plaku pershendetje na shoku juaj forca shkolla rrethit kupa per˝shkollen time dhe per ty nji mutttt hahahahahah noizy otr qi ropt ai qe e shan noizyn

Emri: kristi
Email: kristi1234acm@gmail.com
Komenti: seshte ndonje gje e bukur,mua sme pelqen,kete tekst ta bej dhe vellai im ne klase te 3

Emri: kristi
Email: kristi1234acm@gmail.com
Komenti: seshte ndonje gje e bukur,mua sme pelqen,kete tekst ta bej dhe vellai im ne klase te 3

Emri: ela
Email: ela.shehu@yahoo.com
Komenti: shume bukure

Emri: dadRE
Email: RYA@live.com
Komenti: sa vl

Emri: BACI TELA
Email: baci.tela@hotmail.com
Komenti: CUTE

Emri: edina tba
Email: ediana@hotmail.com
Komenti: sen spaske shkru kshtu qe dopt

Emri: adelina
Email: adelina-gl@live.com
Komenti: e mire eshte shume po e shkurter

Emri: Vlora
Email: lola.lola@live.com
Komenti: kjo ngjarje mua me pelqen pa mas por permbajtjen e ke br shkurter


Emri: sidorela
Email: sidorelahalilaj@yahoo.com
Komenti: me shume detaje dhe eshte teper i shkurter

Emri: sidorela
Email: sidorelahalilaj@yahoo.com
Komenti: e shkurter per te qene ese dhe ke futur shume info nje paragraf me shume detaje

Emri: BRIKENA
Email: KENA-GASHI@HOTMAIL.COM
Komenti: NO COMENT FOR THIS

Emri: lona
Email: lona-lona@live.com
Komenti: Shumm shumm bukur ..

Emri: venera
Email: aurora.sa@hotmail.com
Komenti: no coment

Emri: didi
Email: didi_2001@live.com
Komenti: uuuuu gjh

Emri: elmedina
Email: bina_girl_15@hotmail.com
Komenti: A munt te me ndihmoni.

Emri: sara
Email: saraperkola@ymail.com
Komenti: a mund te krijoni nje ese me titull nje ngjarje e cuditshme

Emri: qqaTfsngfX
Email: segreteria@archeoluogo.it
Komenti: Articles like this just make me want to visit your wesbtie even more.

Emri: eni
Email: eni@YMIL.com
Komenti: ty


Emri: elga
Email: elga123@mail.com
Komenti: kujt i thua buball?

Emri: eni
Email: eni@YMIL.com
Komenti: o budall

Emri: elga
Email: elga123@mail.com
Komenti: lexonikete eseor kur bëhet fjalë vetëm për dëshirat e mia ato janë si një pikë e vogël në universin e pafundë në krahasim me dëshirat e të gjithëve, edhe pse neve nuk na duket ashtu

Emri: perla
Email: kaltrinaa04@lve.com
Komenti:

Emri: alban
Email: bani-lata@hotmail.com
Komenti: une dua ta tregoj nje ngjarje te bukur

Emri: alban
Email: bani-lata@hotmail.com
Komenti: no coment

Emri: rijad
Email: c_reyzyboy@hotmail.com
Komenti: A MUNDENI ME ME NDIHMU SE KAM PER TE BERE NJE ESE ME TEMAT : MENJANIMI I KONFLIKTEVE DHE TEMA E DYTE PERSHKRIMI I NJE NGJARJE TE RENDESISHME NGA JETA

Emri: perla
Email: kaltrinaa04@live.com
Komenti: no coment ,...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com