Data e postimit: 2012-07-10 06:35:01
Lexime: 7910 |
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes.
NENES ja jap zemren
NENES ja jap shpirtin
NENES nuk ja kthej shpinen
me prejn me coptoj
se NENEN...
|
Kapitulli i Parë
Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
|
Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
|
Shtëpia në pemë
Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm.
Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
|
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
|
Për pushime te gjyshërit
Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika.
Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
|
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra.
keshtu ju tregova se si e...
|
Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
|
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
|
Viti i Ri....
Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
|
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Tregim
·
Tema:
Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
|
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj.
Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
|
Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se ishte pluhur,zhurma peshperitese me acaroi nervat.Ate cast ra telefoni shurdhues.Nderkohe dikush eshte prapa deres sime dhe i bie fort ziles shungulluese ...
|