Data e postimit: 2012-07-10 06:33:36
Lexime: 26134
Shkruaj nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtime
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim atehere, por pavaresisht grindjeve te shumta, bashke kalonim shume mire. Me kujtohet se si mendonim per serine e radhes se lojes me “Barbi”, se si grindeshim kush te mbante djalin e kush vajzen, sesi mundoheshim te ngarkonim vellain tim ne nje rol ne menyre qe te mos na bezdiste. Kur luanim “shtepirash” kenaqeshim me lojrat, me kujtohen kutite e qumeshtit, embelsirat, pulat, frigoriferi loder. Mbaj mend sesi ishim gjithmone prane njera-tjetres e nuk tradhetonim, lendonim, por vetem mbeshtesnim njera-tjetren. Edhe testet i benim bashke, une e ndihmoja ne matematike, kurse ajo ne greqisht. Por une fatkeqesisht nderrova shkollen dhe u ndava nga Krista, megjithese u perpoqem nuk kishim me kohe te qendronim gjithnje bashke e per pasoje mbeti vetem nje kujtim i bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pushimet ne fshat
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim
1. Perse? Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte c...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...




Komentet e fundit!

Emri: ujku 25
Email: ujku25@tralala.com
Komenti: e ke knaq. gje me t bukur moooo sm kishin zen syt:\

Emri: Sara
Email: Sarasara@live.com
Komenti: Shum mir❤️😍😍😍😍

Emri: sgv
Email: hed@hotmail.com
Komenti: :

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: rinesaaa
Email: rinesaakrasniqii@live.com
Komenti: shume e bukur qenka

Emri: tina
Email: tina.78ii@hotmail.com
Komenti: urime

Emri: O..
Email: asdsido.reni@yahoo.com
Komenti:

Emri: LENA MEROVCI
Email: lena.merovci@hotmail.com
Komenti: lool


Emri: tresa
Email: aferdia@hotmai.com
Komenti: ahah

Emri: Gjulia
Email: hakixhani@yahoo.com
Komenti: Kot

Emri: errf
Email: hoti.2001@hotmIl.com
Komenti: shum keq

Emri: errf
Email: hoti.2001@hotmIl.com
Komenti: shum keq

Emri: diellza
Email: dellza@hotmail.com
Komenti: 5+6baraz me 11

Emri: anita
Email: ava_ftyr@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com