Data e postimit: 2012-07-10 06:25:36
Lexime: 119685 |
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
|
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
|
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
|
Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
|
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit.
Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires.
Emoconet ishin të shumta.
Une e ula gravitetin në anije ze...
|
|
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
|
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje
e idhët mbetet në kujtesën tonë !
|
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, qesh si zane
Me kryet gjithmenjane
dhe faqet plot zjarr
Heth driten neper gjeth
Gjith harqe e shigjeta
Dreth ngjyrat faqezbehta
lote tunden ...
|
kosova vendi im
a e di sa shume te dua
per ty jeten e flijoj
a e di sa shume trima u vrane
ne ket toke
sa gjak ehte derdhur
vetem per ty
kosove kudo qe te shkoje
te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson
ty prandaj te dua shume
|
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
|
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...
|
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...?
E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
|
Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm
|