Data e postimit: 2012-07-10 06:22:49
Lexime: 10035
Tregim me aventura
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla.
Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken e Jugut) por fati deshi ti ndihmonte dhe nje kalimtar rasti iu afroi ndihmen e tij. Me ne fund e pane El Salvador, i bukur, i eger e i virgjer. Pas El Salvador u nisen per ne Vinsent. Pas nje rruge te gjate ndaluan makinen e filluan te hanin (gjithe ushqimin), por Johanes kishte harruar frenen e dores pa ngritur e makina ra e u be cope e cike. Te mbetur ne me skater udhesh, pa ushqim e pa uje, ata mesuan c’eshte lufta per mbijetese. Johanes mori nje prej shokeve, Bulkun me pretesi se do ti tregonte nje vend perrallor ne shpellen e futur tej malit. Atje e vrau e nisi te ushqehej me mishin e tij. Por, Prejla e kish ndjekur e kur Johanes e pa e vrau edhe ate per te mos rrezikuar. Ai u kthye i vetem nga vendi perrallor, Sonia pa dicka qe s’shkonte ne syte e tij, por prape nuk reagoi ng frika se dicka e ngjashme mund ti ndodhte asaj. Fatmiresisht GPS e mbetur ne makine kish dhene sinjalin dhe ekspedita shpetuese ishte rruges. Sonia tregoi gjithcka dinte me mberritjen ne qytet. Pas provash e kerkimesh te shumta Johanes u denua me kater vjet por kurre me akuzen e kanibalizmit.
(bazuar ne histori te vertete te ndodhur ne vitet 1600)

Vepra te ngjashme
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...




Komentet e fundit!

Emri: Noelihh
Email: noel-s@live.com
Komenti: Brawoo M /noelihh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com