Data e postimit: 2015-02-17 17:38:15
Lexime: 7720
Nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-2007,perdorimi tej normave i kimikateve ne bujqesi,nga ndotjet e ajrit,ujit dhe tokes,nga degradimi,shkreterizimi i peisazheve etj.Per pasoje eshte degraduar mbulesa bimore e zvogeluar siperfaqja e pyjeve.Tek ndikimi i njeriut mbi bimesine dhe boten shtazore ne Shqiperi jane zhdukur lloje te ndryshme gjallesash,ndersa shume te tjera jane rrezikuar qe te zhduken.Si pasoje e bonifikimeve e shkripezimeve te tokave u demtuan habitate te bimeve higrolife,halofile etj.Biodiversiteti dhe ne teresi e gjithe bota e gjalle duhet te mbrohet me cdo kusht,sepse sigurojne burimet e jetes se njeriut dhe larime e produkteve ushqimore.Prej pyjeve merret lenda e drurit,bimet mjekesore,bime dekorative etj.Ata krijojne mjedise per clodhje dhe turizem,mbrojne token nga erozioni,perbejne mjediset ku jetojne shume kafshe te egra,permiresojne klimen dhe rrjedhjet ujore,ndihmojne ne pastrimin e ajrit te ndotur me pluhura e bloze.Ndaj ata quhen edhe "mushkerite" e nje vendi.Te demtosh pyjet dhe bimesine,eshte njesoj sikur te demtosh mushkerite e tua.

Vepra te ngjashme
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Anida zeqiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bote e mallkuar me shume se krim
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ku nuk duheshte aty ku emri yne ishte vetem emer... Sa e cuditshme kjo njerezi perplot me lumturi fallco,vuajtje dhe brenga te pa shprehura, sikur ahh sik...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...




Komentet e fundit!

Emri: samanta
Email: samantagryka@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: sana
Email: sanakullolli@gmail.com
Komenti: Shume mire eseja.BRavo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com