Data e postimit: 2012-07-10 06:03:43
Lexime: 153816 |
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
|
|
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
|
|
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
|
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim .
|
Autori:
Fjona Alcani
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
|
Autori:
Makfirete Mata
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes...
Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ...
* * *
Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
|
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...
|
dhimbja
dhimbja ime memece ne mes te trupit tim te plagosur
eshte hapur si nje qiell ku shtegtojne shum pellumba te
cilet bartin vuajtjet koder me koder.e un i mjeri vesh
troj i vuajtur e ndjej se si me vyshket trupi ngadale
po si nuk ra 1 pik shi ...
|
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
|
A je njeri me duar te pastra
- E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar
te pastra
- I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
|
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
|
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
|