Data e postimit: 2015-02-05 20:11:07
Lexime: 35983 |
Autori:
Semi Cela
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
|
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
|
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
|
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
|
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime!
Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
|
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
|
Autori:
Emira Buçi
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
"Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
|
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
|
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e zbukurojne ate me driten e tyre! kur agimi vjen me nje drite te kuqe embelsohet qielli. neper kashte shndrrisin pikat e veses!zemra e femijes me mall gezohe...
|
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
|
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
|
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
|
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
|
Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lir...
|