Data e postimit: 2012-07-10 06:02:36
Lexime: 28463
Shkruajme per veten (Shkrimi autobiografik)
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


1. Si me shikojne prinderit e mi.
Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, bazat e personalitetit tim jane hedhur sido qe te jene ndertuar ato, nga familja apo shoqeria. Po te flasim per menyren se si e shohin prinderit personalitetin tim verej se eshte paksa e ndryshme nga ajo e njerezve te tjere por shume e ngjashme me ate te miqve te afert. Prinderit kane pasur gjithnje mendime konstante per mua dhe cilesite e mia qe gjate periudhes se tanishme te adoleshences jane theksuar edhe me shume. Ne syte e tyre kam qene gjithnje shume e levizshme dhe femije i drejtperdrejte. Por ata jane te ndergjegjshem se ky karater i vertete i imi dilte ne pah vetem me njerezit me te afert tek te cilet kam besim dhe i njoh mire. Persa i perket te tjereve, me ta jam teper e turpshme dhe e ftohte. Gjithnje kam qene e tille. Ndoshta kjo vjen nga pasiguria ime per reagimin e te tjereve ndaj veprimeve te mia sepse kur jam e lirshme veproj me impulsivitet dhe ne menyre instiktive. Me prinderit dhe me miqte me te ngushte jam shume e shkathet, gazmore dhe e drejtperdrejte. Gjithashtu kam qene nje femije paksa tekanjoz dhe kokeforte ndoshta sepse jam me e vogla dhe jam perkedhelur me shume. Kokefortesia eshte nje tipar qe me eshte rrenjosur thelle dhe mbase nga kjo vjen edhe veshtiresia per te kerkuar falje. Prinderit kane qene gjithmone te mendimit (duke ndjekur dhe rezultatet ne cerdhe, kopesht apo shkolle) se une jam nje femije inteligjent. Ata mendojne se une qe e vogel i kam pare situatat ne menyre shume objektive. Ky eshte pak a shume portreti qe kane prinderit per mua; nje njeri ne dukje i qete dhe i turpshem, por ne thelb teper energjike, impulsive dhe e drejtperdrejte.
2. Si me shikojne miqte e mi?
Edhe kendveshtrimi qe kane miqte e ngushte per mua eshte i njejte me ata te prinderve, me ndryshime te paperfillshme te cilat mund te vijne normalisht nga sjellja e ndryshme qe mund te kem me bashkemoshataret me te cilet kuptohemi me mire. Shoqet e mia me te mira mendojne se une kam nje karate teper impulsiv dhe instiktiv sepse ne castin e pare qe percalle me nje situate te nderlikuar reagoj vrullshem dhe pa u menduar mire dhe kjo gje sjell probleme por jo teper te renda. Nje cilesi tjeter qe ato shohin tek une eshte se jam teper e sinqerte dhe e drejtperdrejte sepse sic thone me pelqen te flas “pa doreza”. Gjithashtu une jam tip energjik qe i pelqen te argetohet dhe te “lajthise” paksa sepse natyra ime ne pergjithesi eshte teper femijerore (kete gje e kane vene re edhe prinderit). Por keto cilesi dalin ne pah vetem me njerezit qe i njoh mire dhe me njohin. Nese rri me dike pak me shume se me te tjeret atehere lirohem menjehere, dal nga zinxhiret. Por me ata qe nuk i njoh mire jam teper e edukuar dhe e urte sepse e pres prej tyre iniciativen. Kete tipar dallue e dine mire shoqet e mia. Gjithashtu me pelqejne teper bisedat per temat e “thella” dhe miqte mendojne se i kap me se miri. Me duken teper te vecanta bisedat qe bejme dhe s’mendoj se shumica e moshatareve tane i ushtrojne dhe i arrijne. Por ato mendojne se jam nje person inteligjent dhe i thelle sepse i kap temat rendesishme me shume seriozitet dhe atehere duket sikur femija brenda meje zhduket. Kryesisht jam natyre pesimiste por nese dikush me bind arrij te shoh edhe anen tjeter te monedhes. Nje tipar tjeter karakteristik I imi eshte edhe ironia te cilen e perdor vend e pa vend por ne disa raste edhe sarkazma. Ne disa raste tregohem hakmarrese dhe kete e bej me vetedije por vetem kur me vjen rasti ne dore, nuk e programmo apo planifikoj. Ndoshta ky nuk eshte tipar teper i mire, por keshtu jam dhe s’kam c’te bej! Pergjithesisht miqte mendojne se jam edhe nje person me finese, por kjo eshte jokonstante dhe e perkohshme ne castin kur une jam ne culmi e argetimit. Ky eshte edhe portreti qe miqte e mi kane per mua.

Vepra te ngjashme
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Pershkrim · Tema: Klasa ime
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: seda · Lloji: Pershkrim · Tema: bukuria e pranveres
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Folklori është art i shpirtit ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...




Komentet e fundit!

Emri: Sars
Email: Sarakolaveri@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Sars
Email: Sarakolaveri@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Alesia
Email: alesiademerxhiu@gmail.com
Komenti: Mire , por nuk jane zbatuar te gjitha rregullat e shkrimit autobiografik. Gjithsesi bukur.

Emri: anisa
Email: anisanisa@yahoo.com
Komenti: Hii

Emri: emri
Email: erijakupi@gmail.com
Komenti: Je I sigurt qe ky shkrim eshte tamam tamam shkrim autobiografik? Mua me jep pershtypjen qe nuk jane te zbatuara te gjitha vecorite e nje shkrimi te tille. Perndryshe nga ana dejuro ose formale duket nje pershkrim I arrire I vetvetes,me se shumti I karakterit .

Emri: asddsf
Email: asddsf.aaaa@gmail.com
Komenti: me duket se e paske kopjuar se e pashe te nje fq. tjt kete.

Emri: aNa
Email: ana_Aana@yahoo.com
Komenti: shko mj qihu sa kot qe e ke bo -.-

Emri: ela
Email: ela456@hotmail.com
Komenti: te lumt.shkelqyer

Emri: klea
Email: klea3@gmail.com
Komenti: me pelqeu shum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com