Data e postimit: 2012-07-10 05:57:13
Lexime: 12993
Njeriu ne jete ka nje apo me shume dashuri. Per ke ia vlen te sakrifikojme?
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te duam gjithcka tjeter. Ekziston nje larmi dhe shumellojshmeri dashurish: per nenen dhe babane, per motren, per shokun, dashuri per nje profesion, per muziken, per historine, per baletin, per famen, etj, etj. Por kur kemi nje dashuri te caktuar (madje edhe dashuri partneriteti) duam te arrijme dicka ne lidhje me te prandaj mendoj se ato na japin dashuri per te jetuar. Ne thelb une kam pershtypjen se dashuria eshte egoiste sepse ti kerkon te pervetesosh me cdo kusht ate qe do. ky eshte nje qellim ne vetvete qe ka cilido prej nesh. Por me kalimin e kohes keto qellime (dashuri) edhe ndryshojne dhe zevendesohen. Por une besoj se ne jete ekzistojne dashuri dhe qellime aq te medha per te cilat do te donim te thonim kur te plakeshim: “E pra une e mora ate qe desha!” Duam apo s’duam ne jeta do te na fusi ne rruge te tilla kur ne duhet te zgjedhim patjeter mes atyre qe duam me shume. Dhe ne kete pike do te dali dashuria me e madhe qe mund te kemi dhe per te cilen duhet te sakrifikojme. Me hir apo me pahir, logjikisht apo instiktivisht, vete apo i influencuar nga te tjeret ti do te zgjedhesh dicka dhe ne kete cast do te dali instikti jone i brenshem dhe egoja qe sado bujar te jete personi, do i siguroje atij luften dhe perpjekjen per te rrembyer ate qe do. s’ka rendesi nese me vone pendohemi per zgjedhjen tone, fundja ne ate cast kjo ishte ajo cka deshem, kjo ishte ajo cka morem. Por mendohu mire kur te zgjedhesh sepse dicka do e mendosh kur te plakesh dhe eshte mire te mos pendohesh.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: zgalemi
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... fluturo,zgalem -trmroshi, vrull i eres nuk te ndal! ulerin tufan i eger permbi det pa an ,efund... ...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Gabimet" pjese e Jetes !
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne veprime te pakontrolluara qe i shkaktojne deme te medha.Adoleshenca eshte ajo moshe qe sduhet shfytezuar kot.Dikush atje tej,dukej si nje njeri i papune,me n...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...




Komentet e fundit!

Emri: hamut
Email: mahmut@hotmail.com
Komenti:

Emri: Irisa Gjoka
Email: gjoka.risa@hotmail.com
Komenti: Me pelqen menyra e krijimit , se si shprehesh Bravo

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen menyra si e ke prsh kete ese per dashurin bravo

Emri: xhoi
Email: xhoiskenderaj@rocketmail.com
Komenti: Ti nuk di gjithcka per dashurin . :/ Sepse une po te them, kjo eshte nje dashuri e paster... Gjoni 3:16 Sepse Perendia e deshi aq boten,sa dha Birin e tij te vetmelindurin,qe,kushdo qe beson ne te,te mos humbase,por te kete jeten e perjetshme. ;)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com