Data e postimit: 2012-07-10 05:52:21
Lexime: 6870
Shkruajme dhe plotesojme grafiket
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te ndryshme me personazhe vizatimore. Por duhet te them se eshte dicka qe me pelqen ta ushtroj dhe ndoshta nuk qendron mbi gjithcka, por pak e dine prandaj dua te flas per te. Eshte pikerisht shkrimi. Ka qene nje nga pasionet e mia qe e vogel dhe qe me pelqente dhe me terhiqte me shume. Me se shumti ka qene e perqendruar rreth poezise. Duhet te them se eshte e vestire dhe e lehte njekohesisht. Me pare sforcohesha per te shprehur ndjenjat e mia dhe edhe pse ia arrija me se miri, nuk ishte ajo menyra si doja ta beja. Erdhi nje cast qe mendoja se gjithcka e kishte ne dore frymezimi. Ndonjehere me kapte ne mes te nates kur isha shtrire tashme dhe shpesh pertoja te ngrihesha prandaj cdo varg e strofe qe kisha ngritur si kulla gjate nats e fashitnin krejt keshtjelen ne mengjes pasi kujtohesha vetem per titullin, shume shume per ndonje strofe. Ka raste kur me kapte edhe rruges por zori s’me lejonte ti hidhja ne leter ato dreq vargjesh! Atehere mendova te mos sforcohesha me por t’ja lija ne dore frymezimit. Filloi te rrallohej shume koha qe ia kushtoja shkrimit ashtu sic po ndodh edhe tani. Eshte shume e rendesishme te them qe une s’dua te shkruaj thjesht per qejf dhe te bej “limonata” sic bejne shumica por dua qe poezia ime te kete thellesine e oqeanit, thikat e humneres, pervelimin e vullkanit, fuqine e uraganit! E di qe kjo mund te duket e tepruar dhe mbivleresim i madh i vetes por kjo eshte ajo cka une ndjej se duhet te arrij. Dhe per sa kohe do ta mendoj keshtu? Sa here do te me duhet te sforcohem? Apo intervalet ndermjet shkrimeve do behen aq te gjata sa te kalojne ne perjetesi? Gjithcka eshte kaq e peshtjelluar…!

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: Nafi Çegrani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fate njerëzish
FJALA E REDAKTORIT Koha për të cilën bëhet fjalë në faqet e këtij libri është një periudhë mjaft e errët, janë vrojtimet e njeriut i cili e dinte rrugën e tij dhe ecte sypatrembur dhe me prirjen për të shkruar pasi me vite njëko...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Pershkrim · Tema: Qiriu
Sa gjatë qau qiriu, Pa arësye, Veç po digjej ndër ca fjalë, E zë s’nxirrte !!!  
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Tea Lako · Lloji: Pershkrim · Tema: Prinderit
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com