Data e postimit: 2015-01-15 21:10:22
Lexime: 60892
autobiografia
Autori: Anamika
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kush jam une ?
Shkolla: Turgut Ozal
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit dhe u futa ne nje kurs kercimi por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi ajo do te mbetet endrra ime , dhe do ta realizoj .
Jam nje person qe e dua vetveten, dua te ndryshoj ne jeten time gjithe te keqijat dhe qe i preferoj te gjitha te mirat per veten dhe familjen time. Jam nje njeri e cila kerkoj ndricim ne rrugen time e& qe kerkoj ndihme ne raste nevoje.
Nuk jam nje vajze e thjeshte :/ edhe pse do te doja shume te isha . ndonjehere me pelqen te jem ne qender te vemendjes . I adhuroj rrobat "fashion" dhe te modes. Po... e pranoj qe vishem me atlete dhe me shakpa , por nuk e mohoj dot qe me pelqen te vesh taka dhe fustan . Nje nder gjerat qe me pelqen me shume tek vetja eshte se jam tip i gallates dhe i aksionit, me pelqen te rrezikoj per ate qe dua dhe ta arrij me cdo kusht.
Jam ne shkolle, ne klase te 9 dhe mundohem te jap maximumin tim derisa te behem dikushi ne jete .
Jam femije i nje NENE e i nje BABE qe do jem gjithmone kranare per ata . Do jem prind i femijeve te mi dhe lumi i jetes do te rrjedhe deri ne piken e fundit & te shpresoj qe aty do te nise te rrjedhe nje lume tjeter me uje akoma me te paster. Une jetoj qe te perballoj cdo pengese dhe ta bej jeten me te bukur. Kjo jam une :D .

Vepra te ngjashme
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira ime
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te thimi do jet pasjoni im.Shkolla qe do ta kryej apo fakulteti do jet gazetarija.Te jesh gazetar duhet te kesh njohuri per ate profesjon.Deshira ime eshte te ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshire e varfer
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me pere...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: ajo vajza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqja ime
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekrete se bashku .Ne te dyja duhemi shume si motra.sot u pajtuam sepse para disa ditesh ishim zene dhe kjo gje me shqetesonte ,i them E qe e kam si motren tim...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukuria
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbiozave qe e shpie gjithe sistemin e karakterizimit te njeriut ne nje tekst te vetem ...E bukura... Bukuria eshte nje cilesi e gjerave qe te ngjall ndjesi te k...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...




Komentet e fundit!

Emri: albion shabani
Email: shabanialbion20@gmail.com
Komenti: ""

Emri: albion
Email: shabanialbion20@gmail.com
Komenti:

Emri: 😂😂
Email: xaxa@gmail.com
Komenti: Wau lash trut n tabaka

Emri: lutja
Email: locka.zemra@gmail.cin
Komenti: shm oj kuqk

Emri: lutja
Email: locka.zemra@gmail.cin
Komenti:

Emri: luis
Email: luis@tba.com
Komenti: Pse emri anamika.. ?!

Emri: leonela
Email: nela-hoti@hotmali.com
Komenti: Jeni mat. Miret

Emri: luis
Email: luis@tba.com
Komenti: Shum bukur😃😃😃😃😃

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: bukurrr te lumte dora e vogel

Emri: redi
Email: redisfetahu1@gmail.com
Komenti: Mbyllja ishte fantastike . Brw


Emri: Kristina
Email: kristibans@gmail.com
Komenti: Eperkryer!!Sh fantastike BRAVOO

Emri: enxhi
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: vleresoj te ty me shume se ti iu kthen pergjigje pyetjeve dhe komenteve te moshatareve

Emri: ENXHI
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: shum bkr BRAVO srz ke hap gmail me anamika dhe anmol hahahahahahaha e madhe je

Emri: sy bukura
Email: sybukura21@gmail.com
Komenti: Shm e bukur flm

Emri: mira mira
Email: mira5@gmail.com
Komenti: epo shume bukur kjo autobiografi me pelqeu BRAVO

Emri: familja fran kola milici
Email: korina.kola@facebook.com
Komenti: shum nice

Emri: Nesrin
Email: cini-lifi@live.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Kristi-na
Email: xy@gmail.com
Komenti: fantastike,por shkruan dot nje autobigrafi tjt sot lidhur me nje ngjarje te vecant plsssssssssssssssss

Emri: Enxhi
Email: enxhikaraj00@gmail.com
Komenti: Shume autobiografi e bukur...qenkemi moshatare dhe kemi gjera thuajse te ngjashme .

Emri: anmol
Email: anmol1@gmail.com
Komenti: hahahahahahahahahahahahahaha


Emri: kkea
Email: kleamuca50@gmil.com
Komenti: Shum bukur

Emri: engjulli
Email: engjulli2hano@gmail.com
Komenti: hahahaha okey then

Emri: entela
Email: ledydajana9@gmail.com
Komenti: e ke qa me lot

Emri: ergm
Email: ergysmeda1@gmail.com
Komenti: Sh e bkr si e ke emrin e fbs se jemi e njejta mosh

Emri: Mavis
Email: mavis_ness@yahoo.com
Komenti: Shume bukur e dashur! p.s E kam ditelindjen nje dite para teje. ;)

Emri: kevin
Email: kevinmustafaj1@yahoo.com
Komenti: si anamika te bidai se dhe ajo ne kurs kercimi shkonte

Emri: pamela
Email: naxhi.llanaj@yahoo.com
Komenti: mos je gje anamika te bidai ti.hahahaha shum buker ke dore artistej

Emri: bleona
Email: bona123@live.com
Komenti: shume nice edhe une jam ne kurs kercimi po ne cfar vendi ke qene ti

Emri: Klea
Email: roland.leka.eljo@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Ferrik
Email: Ferrik@hotmail.com
Komenti: Shume vari lesht


Emri: ana pg
Email: anapg@yahoo.com
Komenti: ne fund esht e kopjuar...

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Mund te behemi friends ne fb ^^,nese deshiron mund te me cosh ti ftese mua .

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Po ,gjuha jone eshte me e bukur

Emri: Geri
Email: geri_h@yahoo.com
Komenti: Shume bukur. me pelqen shume. po fb a ke se paskemi afersisht te njejten moshe.

Emri: kikww
Email: kikw@hotmail.com
Komenti: Superrr! kam edhe une nje shoqe qe ka shume te perbashketa me ty (if you know...)

Emri: gertlali
Email: gysiotr1@yahoo.com
Komenti: shumee bukur

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: I really wanna add you on facebook anamika .Is ur "Anamika" name based on Bidai haha ;)?.Give me your email and ill sent my fb to you,or you just sent it to my email ;). P.S-Po flas anglisht sepse me pelqen shume ;)

Emri: Romina
Email: Mina@hotmail.com
Komenti: Shm tperbashketa paskemi anamika

Emri: Awsome Boy
Email: Sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Do you have facebook ?.We are at the same age!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com