Data e postimit: 2012-07-10 04:41:14
Lexime: 9111
Permbledhja e tregimit “Ne fshat” te Gi De Mopasanit
Autori: Erimelda Karaj
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin edhe Valinet qe banonin ne shtepizen tjeter. Te gjithe sa ishin e nxirrnin me mundim supen me patate ne ajer te paster. Nje mbasdite gushti, nje karroce ndaloi perpara dy shtepive. Nje grua e re u hodh nga karroca e i drejtua drejt femijeve, mori njerin prej familjes se Tuvakeve dhe e puthi. Ajo u kthye javen e ardhshme dhe e mbushi femijen topolak me karamele, ndersa burri i saj e priste ne karroce. Zoterinjte quheshin De Hubjere. Ne mengjes sapo mberriten, burri dhe gruaja qytetare zbriten nga karroca dhe hyne ne shtepine e fshatarit. Filluan ti shpjegonin arsyen pse kishin ardhur. Ata kundershtonin t’ia jepnin femijen e tyre duke refuzuar parate qe do ti jepnin zoterinjte. Fshatarja i largoi zoterinjte nga shtepia e saj.
Zonja Hubjere e merzitur pa djalin tjeter dhe shkoi menjehere tek shtepia e tij. Shkuan atje dhe i gjeten duke ngrene. Ia bene propozimin, por ne fillim ata nuk pranuan. Kur znj. Hubjere i propozoi pagen mujore prej njeqind e njezete franga, fshatari e fshatarja pranuan ta benin kete gje me noter. Fshataret nuk i kishin punet mire me komshinjte sepse per to ajo qe bene ishte nje veprim i felliqur e i korruptuar. Keshtu Shorli filloi te ndihej superior. Me vone djali i madh i Tuvakeve shkoi ushtar ndersa Shorli mbeti vetem me te atin plak. Kishin kaluar njezet vjet kur nje zoteri i ri hyri ne shtepine e Vonineve. Nena plake ishte duke lare rrobat. Ne fillim ato nuk po e njihnin djalin e tij. Me pas e nxorren per te takuar priftin e mesuesin. Aty lindi nje diskutim mes tyre sepse ai filloi ti qortonte ata per djalin e shitur. Nena filloi te shqetesohej duke qare. Ai nuk mundi me te fliste. Kur vendosi te ikte prej andej hapi porten degjoi festen qe po behej per djalin e kthyer te Vonineve. Shorli aty filloi te ofendonte prinderit dhe u zhduk ne erresire.

Vepra te ngjashme
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Gjakmarrja :(
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme. 855. Me cue ngjind per b...
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: emma watson · Lloji: Tregim · Tema: hsm 3
Kapitulli i Parë Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...




Komentet e fundit!

Emri: baftiar
Email: baftiar@gmail.com
Komenti: love is something important



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com