Data e postimit: 2012-06-27 00:34:48
Lexime: 31470 |
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
|
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
|
Gjahtari dhe arusha
Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
|
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
|
Dhelpra dhe dhia
Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
|
|
Cparadoks e cdjall o pune,
Ne salle te parlamentit
Vendet te gjitha i zune
Mendjellinjte e qytetit.
Brenda saj trima te ndjere,
Te ndershem e me kulture
Burra fshati e te tjere
Kemba , nuk u shkemi kurre!
|
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
|
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
|
Autori:
bilal xhaferri
·
Lloji:
Fabul
·
Tema:
flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada
Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget.
mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte
ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo
...
|
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
|
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente.
-Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...
|
lepuri ne embeltore
ha akullore
me kapele
ha karamele
me kurore
ne dore mban nje ore
|
ARIU E DHELPRA "
E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
|