Data e postimit: 2015-01-06 20:30:57
Lexime: 75159
Nje faqe nga ditari im !
Autori: Enrik Hoxha
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Nje faqe nga ditari im !
Shkolla: Tahir Hoxha
Klasa: 9A
Qyteti: Klos
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di.
Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo personave qe kam afer...Epo ku i dihet,njeriu mund te ndryshoje.Isha ne shkolle,tashme jam ne shtepi(ne fakt duhet te ndihesha e relaxuar,por nuk e di perse ndihem e perhumbur,e perhumbur ne nje det memoriesh qe nuk po i gjej as fillimin,e jo te prentendosh fundin).Dita sot kaloi i qete,pa emocione te vecanta,pa rrahje zemrash te shumta,nga frika ne shkolle apo per motive te ndryshme.Ne fakt nje dite e qete,ne krahasim me fundjaven e mbingarkuar,edhe me ate dhimbjen e kokes te padurueshme...Pfff,se kuptoj perse vetem mua me dhemb koka ne rrethin tim shoqeror.Ka caste qe mendoj qe keto gjera te bejne te vecante,valle te te beje dicka e tille vertet te vecante?Nuk besoj keshtu,nejse tani eshte pasdite.Po mendoj se cfare mund te bej dicka interesant brenda ketyre oreve,jo per gje por nje kafe nuk me duket interesante tani....Hmmm po iken edhe e Hena,nuk dua te largohet por teksa po shoh erresiren jashte dritares time po bindem gjithnje e me shume qe kjo dite po largohet....Sa keq,nje dite me pak,nje dite e shkuar kot....Me fal qe e zgjata kaq shume ,ngase ti je i arrire ,nuk ke kohe per brockullat e mia ...

Vepra te ngjashme
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Skepticizmi
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen m...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Kujtimi i femijerise sime
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.A...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...




Komentet e fundit!

Emri: bossi
Email: ledjonkurpali@gmail.com
Komenti: :

Emri: meha
Email: mehakakentimua@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeen po motra ta ka bo kte se ti sma do menja

Emri: leta
Email: letagaga@hotmai.com
Komenti: Kot sme pelqen fare nuk eshte ajo qe une dua

Emri: kristi k
Email: k kristi@yahoo. com
Komenti: shum i bukur

Emri: flori
Email: flori@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: LOL
Email: kaka@mail.com
Komenti:

Emri: storytellers
Email: storytellers@gmail.com
Komenti: kot

Emri: PALI
Email: PALIPALI@GMAIL.COM
Komenti: JE NJESH ME NDIHMOVE

Emri: qife
Email: qifeloti@email.com
Komenti: Superr se kisha detyrat prnd:-):-)

Emri: egi
Email: egierisa@gmail.com
Komenti: skam marr vesh asgje


Emri: ditbaba
Email: ditismadraxha@gmail.com
Komenti: Hhaha nem o ket lop je 😂😂✌

Emri: dit baba
Email: ditsamadraxha@yaho.com
Komenti: Hhahahav qart

Emri: dit baba
Email: ditsamadraxha@yaho.com
Komenti: Hhahahav qart

Emri: ditbaba
Email: ditismadraxha@gmail.com
Komenti: Hhaha nem o ket lop je 😂😂✌

Emri: daja
Email: dajja@live.com
Komenti:

Emri: ehaa
Email: ehaa@gmail.com
Komenti:

Emri: marina
Email: marina@yahoo.com
Komenti: shum i bkr flm me ndihmove shuum

Emri: Daja
Email: Hsvgshk@yaho.com
Komenti: Bravo shum mir koka boe

Emri: Daja
Email: Hsvgshk@yaho.com
Komenti: Bravo shum mir koka boe

Emri: limi
Email: limi_boni@outlook.com
Komenti: shume e bukur por disa fjale te pakupteshme


Emri: omeri
Email: omeri. demiri@hotmail. com
Komenti: Bravo:-D

Emri: gh hb hbb
Email: jnjibhjinj@hotmail.com
Komenti:

Emri: sadina
Email: sadinashkembi@yahoo.com
Komenti: sa mire se kisha per te bere nje flete ditari kush rinte e mendoheshe tani uff faleminderit per mendimin qe me dhe /

Emri: daja te ezeli
Email: kleviscela12@gmail.com
Komenti: ehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Emri: gjvgj
Email: bfhjtudggnmdgm@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: vjolahgsh
Email: vjola_ferati93@hotmail.com
Komenti: :-)

Emri: Eni
Email: enialboy@gmail.com
Komenti:

Emri: aqif
Email: anilagjr@gmail.com
Komenti: jo shume i mire

Emri: esti
Email: estion.konicaiv@yahoo.com
Komenti: perdor shenjat epiksimit qe te duket bukur

Emri: halla halla
Email: skfnkfcgjdhjgkt@yahoo.com
Komenti:


Emri: Klea
Email: Angelahaklaj @hotemail.com
Komenti: Ok Jo keq por as shum mire

Emri: beqo
Email: beqodjali@yahoo.com
Komenti: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: ari
Email: ari@yahoo.com
Komenti: paske lon nom plako ...a nk ta var kush aa!_!

Emri: fcfghc
Email: fcfx@hotmail.com
Komenti: whyyyyyy

Emri: amarilda
Email: amarilda@live.com
Komenti: Po ne tekst rrefyes si mund te behet

Emri: Bubi zi
Email: hutajelsi@gmail.com
Komenti: I bukur

Emri: Bubi zi
Email: hutajelsi@gmail.com
Komenti: I bukur

Emri: Eni
Email: enihoxha7@gmail.com
Komenti: Sh. flm Era dhe Tea

Emri: tea
Email: tea.muzhaqi@hotmail.com
Komenti: Sh bkr

Emri: era
Email: era@yahoo .com
Komenti: Yll



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com