Data e postimit: 2014-12-20 00:08:46
Lexime: 4988
Tema
Autori: Ardijona
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Shkolla: Shaban Shala
Klasa: 7/4
Qyteti: Podujeva
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell.
Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash.
Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe duan ta shkatrrojn forcen qe kemi,.E dini q'far kam shkruar shpresoj ta kuptoni.
Spo Flas Per semundjet qe na sherohen por po flas per gabimet qe bejm dhe asnjeher si kundershtojm.Aka Gabim Me te madh se po ta lesh Atdheun Tja Kthesh Kurrizin Gjerave Me Me Vler Familjes Shoqeri Femijris Tende .Kujtimeve Te bukura Qe Le Ne Te Shkuaren ,Mos MEndo Se Ka Diqka Me Shum Ne vendin e huaj asgje ska kuptim pa lumturin dhe ngrotesin e se shkuare ne brendesi te pasuris ka para por pa prezencen e ktyre gjerave ske asgje kuptoje .
Qka Ka Me shum Vendi i huaj ,...?
Ta them Unë.
Ne At vend ku ke nisur rrugen ke per ta harruar gjuhen ke per ti harruar te gjitha...Ke Per Te fituar para por jo vleren e atyre gjerave qe ke pasur.
Mos Harro.Kur te Nisesh per te kerkuar gurë ruaj djamantet se mos te rreshqasin prej dore.Me Vler Ka Balta Ne Vendin Tend Se Mjalta E Vendit te huaj.

Te Lutem Kuptoje Me Mos E Brakti Vendin Familjen, shoqerin Mbi Gjitha Kujtimet Ebukura Te femijris qe le ne te shkuaren.
Beje Ate Qe Eshte e me se e drjt per ty dhe ndjenjat etua dhe per zmren tende qe ja mbulon dhimbjet dhe shitesh kinse un kam forc.

Lere me Lere Zemren Te Te Udhe heq drejt rruges qe ke para e jo at qe ke anash .
...Mos Braktis Djamant Duke Kerkuar gurë.
...Mos Braktis Vleren E Dashuris Duke Kerkuar Shumen e Pasuris.

Vepra te ngjashme
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Autore e lindur · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kombi shqiptar
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova dhe mundime. Dukej sikur rrotull Shqiperise vertiteshin re te zeza, vetetima e gjemime dhe shpresat e shqiptarve per te pare serish rrezet e diellit qene...
Autori: xhoana rouling · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: harry potter dhe guri filozofik
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemortit..pasi harri kaloi shume kohe ne shkollen e haguortsit zbuloi pasqyren e deshirave.cdokush qe rrinte para saj shihte ate qe deshironte.nje dite harri,rni ...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Baki Imria · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per Kosoven tone te bukur
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesoni...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...




Komentet e fundit!

Emri: Elisa
Email: F -Qeranaj@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Elisa
Email: F -Qeranaj@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Albina
Email: Ana-@hotmail.com
Komenti: Kto fjal te len pa mend sdi ku i gjen por me te vertet je nje vajz shum talente...As nje poet i rritur sdo kishte kaq fjal te bukura per atdheun ,familjen,lumturin...etj.te uroj suksese zemer vetem vazhdo dhe shprehu lirshem thuaje at qfar ndjen e jo at qe e shkruajn tjert ...mos kopjo. edi ske kopjuar ket endjej por mos bej gabime te ktilla vazhdo me talentin qe ke



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com