Data e postimit: 2014-12-14 12:09:32
Lexime: 5754
kushtuar babi tim ^_^
Autori: alesja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: kushtuar babit tim ^_^
Shkolla: liri gero
Klasa: 9b
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dhe dua me shume. Jane ato keshillat tua qe mua me acarojne totalisht ,por jan po ato keshilla qe sot me kane bere kjo qe jam,sme kan lene te gaboj dhe te marr nje drejtim jo te mire te jetes.
Je prindi qe nuk te ze gjumi ne darke pa menduar keshillat dhe fjalet qe do te me thuash mua ne mengjes e pa pare qe un jam mire.
Je ai qe mundohesh te me kuptosh e te pershtatesh me moshen time ne menyre qe mos te kemi keqkuptime.
Ama je dhe ai i rrepti kur behet fjal per djem.Gjithmon me thua :
'' Ato sjan sic duken ,ato premtojn,largohen,lendojn.Jane te pakte ato qe te duan sic je dhe nuk te braktisin kurre.Ti tani u rrite por e vogla ime do mbetesh gjithmon keshtu qe sdua qe nje mashkull te lendoje te voglen time.''
Mua shpesh me acarojn kto fjalet per djemte pasi e kam nje te till ne krah por ba sic eshte ajo shprehja ''Pyll pa derra nuk ka'' dhe djemte nuk jan gjithe njesoj,disa bejn sic ti thua disa te tjere jo'' dhe un do te bej kujdes ne menyr qe mos gaboj.
Kalojm kete
Doja te thoja qe
Je prindi shembullor dhe pavaresisht cdo gjeje do te mbetesh MBRETI IM.
Te Dua Babi

Vepra te ngjashme
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës â...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per nenen
nëna eshte njeriu me i mir ne bot secili femi mendon se nena e tij apo e saj eshte me e mira ne bot....ne te vertet eshte keshtu sepse nena eshte engjell mbrojtes per femijn e saj sot shenohet dita e 8 marsit me urime e puthje femijet nenat i bejne me te...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe komentoni te gjithe
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?
Autori: Nereida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: krahasimi i kenges se kostandin ymer agos dhe odiseut
kjo eshte nje ese per te cilen une duhet te vleresohem me note ................. love you
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...




Komentet e fundit!

Emri: Liza
Email: liza16@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur dhe njekohesisht prekese. Me pelqen shum marredhenia qe ke me babin tend, sa mir do te ishte ta perjetoja dhe un nje te tille por nuk mund ta gezoj kete fakt Urimet me te mira per ty

Emri: albina
Email: albina@me.com
Komenti: me pelqeu shume, eshte shume prekese dhe e bukur, tamam kushtuar babit (ha ha ha)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com