Data e postimit: 2014-12-11 16:11:42
Lexime: 6854 |
kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.
Vendi jot po vendi jot,
sadopak e do shume,
ke mundesi me jetu,
kurre mos qofte me e harru.
kam jetu vet ne kurbet
por isha e vogel,nuk kuptoja
por...
|
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
|
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi.
Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
|
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...
|
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
|
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
|
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
|
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
|
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
|
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
|
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
|
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
|
shoqja ime e dashur
o sa fort te kam dashur
gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases
kurre ste harroj.
ishe shoqja ime me e ngushte
por te moorii zoti
dhe zdo te shoh me
kurre me.
e di se ti me shen nga qielli
por ma bej me dore
eja tek ...
|
Harri potter 11 vjec nuk eshte nje femije si te gjithe te tjeret ka nje vrage ne balle ne formen e nje vetetime eshte bir magjistaresh dhe tamam ne ditelindjen e vet zbulon fuqite e tij magjike dhe boten misterioze se ciles i perket.Harri ndjek nje shkoll...
|