Data e postimit: 2014-11-28 22:02:23
Lexime: 5558
Gjakmarrja....
Autori: Sabina Kurtaj
Lloji: Analize letrare
Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Shkolla: 'At Zef Pllumi' Shengjin
Klasa: IX
Qyteti: Shengjin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dridhet me edhe sikur te vrase 1000 njerez, edhe sikur te vrase 1000 persona , edhe sikur te vrase 1000 qenie njerezore.Tani ai e sheh jeten si nje tunel te erret ku erresira s'ka te sosur , ku nje fije drite , nje fije shprese do te mbytej si nje foshnje ne detin e pafund. Ai mberriti ne udhekryq , gjendet perballe tij. Fytyra e tij e zbehte , zemra e tij qe nuk pushon se rrahuri tak-tak , ne fund duhet te zgjedhe , duhet te zgjedhe se cilen rruge duhet te marre . Rrugetimi i tij mbaroi ...tashme eshte radha te mendoje se c'do te beje . Te marre rrugen e ngujimit , te marre iniciativen qe te mbyllet vetem brenda kater mureve? Sepse ne fund te fundit e di se cfare e pret,e di se edhe tek ai do te depertoje plumbi gjer ne zemer po doli nga atje .Ka frike, eh frika sa ndjenje e tmerrshme eshte , te ben ta perjetosh situaten ne nje menyre tragjike. Nese ai e do jeten, padyshim do te zgjidhe ate rruge , por ndonjehere me mire eshte te pushosh ne boten tjeter , sesa te jetosh me ndjenjen e frikes.A mos ndoshta ka edhe nje opsion , te marre rrugen e zanes? Ai ka pasiguri ndihet i lodhur , i rraskapitur , i tmerruar sepse po e mori ate rruge, nuk do ta dije kurre se cfare e pret. Rruga e Zanes eshte e mbushur plot me mistere , me te papritura e rreziqe. Jeta e Gjorgit nuk do te kishte kuptim edhe nese do te vazhdonte ne ngujim edhe nese do te perpiqej te perballej me trimerine dhe forcen e tij sepse jeta e tij mbaroi, mbaroi kur gishti i tij shtypi kembezen dhe vrau ate njeri.Por ne vendin ku ai jetonte ky ishte ligj i jetes ishte i patjetersueshem per te gjithe , keshtu qe nuk kishte opsion tjeter , ne trurin e tij mendimet vertiteshin si re ne drejtim te paditur.Ne fund te fundit e arriti qellimin e vet , ai e dha besen , ai sakrifikoi , ai e mbylli jeten e tij, ai nuk mendoi , por vetem veproi...

Vepra te ngjashme
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Eldona muhaxheri · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nenen
Une kam shume deshire te jame shkrimtare sepse i kam deshire shume veprat qe i shkruan ndonje shkrimtar tjeter
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: GJeegjeza.
Ka ca fjale qe ta kuptosh duhet ta gjesh se qe eshte. Ato jane gjeegjezat tona te bukura , e te njoma
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Barcoleta
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore. Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha : oo lop qa po hec me ta moj . Polici tha : dhi osht jo lop . djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...




Komentet e fundit!

Emri: nk e di
Email: gazigazii1@hotmail.com
Komenti: bravooooo/

Emri: Xhemi
Email: xhemisc99@yahoo.com
Komenti: Flm fiks ajo qe mduhej se sdija si ta beja punen me shkrim

Emri: Firdeus
Email: nolike.faceboo@yahoo.com
Komenti: Te lumte

Emri: Sidney
Email: sidney.sgass@hotmail.com
Komenti: Good Job... Ke bere nje analize fantastike te uroj shumee fat ne rrugetimin tend si nje letrare e famshme Te puciii :*

Emri: Doni
Email: doni.hakaj.56@facebook.com
Komenti: Bravoo i ke bere nje analize te mrekullueshme udhekryqit se bashku me ndjenjat e Gjorgut ...

Emri: Brayan
Email: brayanhoti@hotmail.com
Komenti: Te lumte , ke punuar mjaft mire ...

Emri: Sarah
Email: anis6545@gmail.com
Komenti: Bravoo ...Te lumtee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com