Data e postimit: 2014-11-24 20:48:46
Lexime: 6440
Dhuna
Autori: Rajmonda Tota
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dhuna
Shkolla: "Bajram Curri"
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja sa edhe kur te shtrihem s’do mund te fleje kurrsesi e qete.Oh jo me kujtohen duar e tua,duart e tua te frikshme,te forta,goditese,te tmerrshme.Peshperis me veten time gjithmone: “Ai do te me godase prap” “Ai,ai do te me vrase mua.” Ky mendim I tmerrshem s’me le rehat qofte per 1 minut te vetem.Kjo bota,kjo bota kaq mizore tregohet me mua, me gjithkend.Saqe nje njeri I thjesht si une ska asgje me te vecante ka te drejten te me godase deri ne ate menyre sa s’mund ti dal kujt perpara.Oh ky kurrupsioni na ka pushtuar gjer ne fyt!Akoma ekziston mendimi qe nje “mashkull” ka te drejta me shume se nje “femer”!Kurrsesi! Sot eshte vendosur barazi gjinore dhe duhet ta respektojne.Sot nuk duhet te dominoje vtm mashkulli ne nje shtepi sot duhet te dominojne te dy njesoj pa bere asnje dalllim.Femra eshte nje qenie e cmuar per te gjithe.Femra per ty eshte nje Nene,nje Grua,nje Moter,dhe nje Vajze.Do ju vinte mire skr ne kete menyre ju ju meshkuj t’ju dhunonin nenen gruan motren apo vajzen tuaj.Epo mendoni o te shkrete bota nuk rrotullohet vec rreth jush,bota na rrotullohet te gjitheve njesoj.Por e di qe ne shtetin shqiptar akoma ne disa vende eshte gruaja ajo e nenshtruar por duroni do te vije dita kur ata do pendohen do pendohen shume.Oh kur e kujtoj fjalen durim e di do e keni te pamundur por e di cfare e mira e te mirave eshte vetem te kerkoni te drejten.Drejtesia eshte zgjidhja e duhur per nje femer te denje ,aspak nuk mund ta quajme nje femer te ulet qe kerkon te drejten e saj.Ajo eshte nje femer me moral dhe me dinjitet te plote. Sic ka thene dhe dijetari I famshem(Sigmund Frojd) “Te jesh gjithmonë i ndershëm me veten, është një ushtrim i këndshëm.”

Vepra te ngjashme
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Kosovare · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena ime
Nena ime Nenen time e dua si me do ajo mua dua ta respektoj sdua ta harroj, te mirat e saja gjithmonë do ti kujtoj. Ndonjeherë me ka qortuar dhe fillova te qaja kur shikova atë, iu mbushen sytë me vaj. Me ka perqafuar, sme ka lene m...
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: UÇK-eja
Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "JASHAREVE". Kjo beteje ka ndodhur ndermjet familjes se Jashareve qe une kam respekt te madh per ta dhe ndermjrt trupave militare serrebe. Ata pushkatuan ng...
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: somebody · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjaft
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje njeri mundohet te ngreje lumturine e tij mbi dhimbjen e shpatullave te dikujt tjeter. Perse nuk mund te shikosh punen tende? E dini qe vetem Zoti gjykon.
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....




Komentet e fundit!

Emri: al
Email: al@email.com
Komenti: sa kotttttttttttttttttttt

Emri: rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: :

Emri: ana
Email: anabeliaj@gmail.com
Komenti: /

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: po mu um pëlqen shumë edhe ke shkre shumë

Emri: xhesi
Email: xhesi.xh@live.com
Komenti:

Emri: RAJMONDA
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com