Data e postimit: 2014-11-18 18:33:29
Lexime: 31591 |
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?
|
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
|
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty
pse e lexove more te thash mos e le xo
|
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
|
Autori:
Orgita
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
|
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,rrethimi i pare i Krujes.Ne liber kane nje vend te vecante edhe ceshtjet qe ngrihen prej fushates per pushtimin e Ballkanit nga ana politike dhe demografik...
|
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
|
Po buzeqeshi
tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ?
e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
|
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
|
skenderbeu nje figure historike
|
vjeshta ne qytetin tim
Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
|
Autori:
Anabela
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Gjerat e kqija te njerkes qe mi ka ber mua dhe motres sime
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan pasur probleme ata u divorcuan babi u martua ashtu edhe nena.Prej babit un kam dy vellezer njerka ime filloi te sillej shum keq me mua dhe motren time pas l...
|
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi.
Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
|
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
|