Data e postimit: 2014-11-17 19:47:42
Lexime: 7204
shqiperia
Autori: kristina
Lloji: Analize letrare
Tema: clirimi i shqiperise
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është një fllad i lehtë i cili të mbështjell me forcën e tij e të bën të ndihesh i frymëzuar nga bukuria e fushave me blerim,kodrave me gjelbërim, shpateve me dëborë, brigjet që vishen me dallgët e detit të cilat ngjajnë si një shall i cili përqafon bregu. Shtet i vogël por me një histori madhështore e cila sa here që e degjon të ben të lotosh. Shqipëria është një komb dhe një familje për një shqiptar. Kush mërgoi e nuk u dogj nga malli për vendlindjen e për gjuhën e nënës? Dashuria për atdheun është e shumë e madhe saqë nuk mund të shkruhet nëpër letra . Sado larg të jesh të merr malli për vendin ku je rritur ,ku ke ecur për herë të parë . Mund të jetosh në mërgim por malli dhe zemra qëndrojnë në atdheun tënd.
Shqipëria është e lirë si shqiponja që fluturon në qiellin e kaltër dhe populli shqiptar është i lire sepse luftoi me shpirt e me të drejtë për tokën dhe për lirinë e tyre se në kemi shpirt për të luftuar dhe për të jetuar jetën të lirë.Jemi gati për të ecur përpara sic do shtet tjeter me hapa të rëndësishëm drejt zhvillimit.Cdo shqiptar është krenar që ka lindur në Shqipëri!!

Vepra te ngjashme
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ditet kalojne
Ditet kalojne Cdo gje po ndryshon plaget po shkojne oret tona s'egzistojne ndersa ditet skan te dale Fjalet sja dalin dot te flasin por presin qe ty te t'therrasin. Notat skane melodi Se syt e tu tregojne vec tradhti Ditet kalojne ,po...
Autori: desi · Lloji: Analize letrare · Tema: plaget e luftes jane te pshmangshme
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtrise se vdekur eshte nje romani I shkruar nga Ismail Kadare ne vitin 1963.Romani eshte I ndare ne dy pjese dhe ne kapituj ne te cilin Kadare ka shkruar ne...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesja
mesuesja ti na mesove gjerat qe si dinim na i tregove qdo mesim na i shpjegova A,B,Cne na e mesove numrat 123 na i shpjegove




Komentet e fundit!

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Esra Morina
Email: esramorina@hotmail.com
Komenti: Bravo shumm ese e bukur te lumte shummm me pelqen kjo ese suksese ne ese tjera;-)

Emri: Erla
Email: erlacapuni@yahoo.com
Komenti: Bravo shume ese e bukur . me pelqenn krijimtaria.te lumte.

Emri: irina
Email: irina@yahoo.com
Komenti: uaaaaa bravo te lumte.nje ese shume e bukur.Bravo te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com