Data e postimit: 2014-11-16 15:38:08
Lexime: 17536
Une jam qytetar i Evropes
Autori: Kevin Sota
Lloji: Ese informuese
Tema: Une jam qytetar i Evropes
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 6
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Antarktis dhe kontinentin e Evrpes.Une dhe familja ime ben pjese ne kontinentin e Evropes.Une dhe familja ime jemi te tille sepse vendi im,Shqiperia ben pjese ne kontinentin e Evropes.Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.

Vepra te ngjashme
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...




Komentet e fundit!

Emri: Fjoalba
Email: fjonafjoalba@yahoo.com
Komenti: shume shkurt

Emri: albania
Email: albania@gmail.com
Komenti: sa qenke lodhur!!!

Emri: uiiug
Email: ugokin0sdD@email.com
Komenti: kooooottttt fareeeee/

Emri: uiiug
Email: ugokin0sdD@email.com
Komenti: kooooottttt fareeeee/

Emri: lol
Email: a.karrametaj@gmail.com
Komenti: shume shkurt ore

Emri: RONEJDAMETANI
Email: RONEJDAMETANI04@gmail.com
Komenti: kotttttttttttttttttttttttttttttttt

Emri: ajo
Email: ani.bosi@yahoo.comditiditiditi
Komenti: NK JE PERSHTATUR FARE TEMES OK

Emri: meli
Email: cunilagjes14@yahoo.com
Komenti:

Emri: kushtrim balaj@live.com
Email: kushtrim balaj@live.com
Komenti:

Emri: YASUO
Email: yasuo.bilali@yahoo.com
Komenti: /loo l


Emri: klevis
Email: klevis@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: ok
Email: ok@gmail.com
Komenti:

Emri: ela
Email: ela-mula@live.com
Komenti: bukur

Emri: alessia
Email: alessia11@hotmail.com
Komenti:

Emri: kevinsota
Email: kevinsota04@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com