Data e postimit: 2014-11-15 15:26:00
Lexime: 4345
Dedikim
Autori: Arta Lleshi
Lloji: Leter
Tema: Leter atij
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje.
Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike?
Pse ike lart n'qiell?
Kur mora vesh lajmin e vdekjes tende nuk dija cbeja ,nuk u besoja lajmeve.Lotet me rreshkisinin rreke dhe dukej sikur po gerryenin faqet e mija.Neper mendje me kaloje ti dhe vetem ti.Mallkuar qofte dita kur ti ike ne boten tjeter .E gjithe qenia ime ishte thyer ne mijra copezash,prandaj cdo gje qe gjeta aty afer e theva e coptova. Nuk doja ta pranoja se ti kishe ikur lart.E di un nuk duhet te merzitem,por nuk mundem,merzitja po me kaplon shpirtin.Dhe te tjeret kur me shohin te merzitur mendojne se jam grindur me ndonje shoqe apo dicka qe e trillojne vete me ate trurin prej trumcaku.Ahahaha gaboheni.Un cdo dite jam e merzitur sepse ti nuk je ketu me mua. Me vijne nder mend fjalet qe ti mi the ne takimin tone te fundit:"Me bej krenar".Shpresoj te te kem bere krenar.Para ca vitesh mendoja te vija afer teje.Huh,doja te ikja nga kjo bote.Epo ishte e shkruar qe un te jetoj ne kete bote mizore dhe ti lart duke u kujdesur per mua.Ti me le shum pak kujtime,por une jam e sigurt se imazhi yt nuk do te zhduket asnjehere nga mendja ime.Nje dite te gjith kemi me vdek.Nje dite une do te jem aty me ty.Kan kaluar plot 4 vite qe nga vdekja jote dhe un akoma nuk dua ta pranoj se ti nuk jeton me.Mendoj qe asnjeher nuk do ta besoj. . .

Te dua Kusheri

Vepra te ngjashme
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hej,ckm!!! E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . . Me mungon,me mungon 100000000000000000000x Shpresoj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej ...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: era · Lloji: Leter · Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...




Komentet e fundit!

Emri: Edita
Email: edita_t@hotmail.com
Komenti: per mrekulli e ke shkruar te lumte dora

Emri: saimir
Email: saimir@hotmail.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com