Data e postimit: 2014-11-15 15:23:00
Lexime: 18038
Gezuar 8 Marsin!
Autori: Arta Lleshi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne. Nene,tani ti po flen e une po te shikoj , je nje engjell mamushe.Ti je qenia e vetme ne menyren tende. Une do doja te kisha marre nga ty vetem 1% te asaj ti je .Nene,un po shkruaj per ty.E di qe nuk jam ajo vajza qe ti do doje qe une te isha,por nene te premtoj se ti 1 dite do te jesh krenare per kete vajze qe ke.Nene,un te detyrohem ty per gjithcka.Me ke mbajtur ne bark per 9-te muaj me rradhe.Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mesin e nates dhe ke sakrifikuar oret e tua te gjumit per tu kujdesur per mua.Ti me ate dashurine tende te embel me ke ushqyer,me ke lare,me ke veshur e zhveshur dhe nuk je lodhur aspak. Ti me ke treguar sekretet e jetes:si te jesh e sjellshme, e dashur apo indiferente. Ti me ke mbeshtetur kaq e kaq here edhe kur te gjithe ishin kundra meje.Me ke falur çdo gabim sikur te mos kishin ndodhur.Ajo ndjesia e perkedheljes tende me mahnit tek pershkon floket e mi, shoqeruar me ate shikimin tend dhe duket sikur thote: "Ah vajza ime, je rritur tashme, rrugen e ben edhe vetem dhe une jam kaq krenare per ty”. Nene,nuk e di a do mund te ta shperblej ndonje dite per te gjitha gjerat qe ke bere per mua.Ahh moj nene,ti je ajo qe sa here vij nga shkolla dhe futem duke qare ne dhome,vjen me nje filxhan caji te nxehte dhe me thua:”Pije kete dhe mos u shqeteso, gjithcka do te kaloje.” Ti je ajo e cila me jep kurajo per gjithcka dhe per cdo gje.E di nene,une prej teje kam marre shum pak gjera,sepse ti je e paarritshme.Prej teje kam marre shume tipare fizike,por un prej teje gjithashtu kam trasheguar guximin,guximin per te arritur qellimet e mira ne kete jete.Per ty un do te shkulja edhe zemren nga vendi,per ty do ktheja permbys gjithe boten,por kjo nuk do mjaftonte per te gjitha gjerat qe ke bere per mua. Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote ,per ty nene,ti qe me dhe jete nga jeta jote,ti qe je si lule pranvere qe me aromen e tende te ben te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i joti me largon hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kem ne zemren time. Ja erdhi 8 Marsi nene! Te lutem festo! Festo per veten tende.Eshte 8 Marsi,dita e nenave.Nene,kjo eshte dita jote.Te uroj lumturi edhe pse ti gjen lumturi ne mesin e familjes sone.Nene,nje buzeqeshje e jotja mua me jep force,force per te vazhduar perpara.Ma,perveq dhurates qe te kam bere per 8 Mars,une po te shkruaj dhe kete leter dhe besoj se do te te pelqenin me shume fjalet e sinqerta qe jane shkruar ne ate leter sesa nje objekt kauquku qe nuk ka asnje vlere.Keto jane fjale qe po me burojne nga thellesia e shpirtit tim,jane ato fjalet qe deshiroja patjeter te ti thoja,te cilat vendosa te ti shkruaj ne kete leter te bardhe.Nene,kam shume per te te shkruar ,por un po e mbyll me kaq,po e mbyll me nje urim.
Gezuar 8 Marsin nena ime e dashur !

Vepra te ngjashme
Autori: Dea cekici · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,b...
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: Esida Tufa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena ime
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: gilda ruci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ligji dhe ne
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e nis me komunitetin ku une jetoj. Jetoj ne nje komunitet qe gjerat ne pergjithesi shkojne mire,packase ka edhe momente ose ngjarje qe prishin rrjedhen e qete ...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...




Komentet e fundit!

Emri: gg
Email: gg@gmail.com
Komenti:

Emri: ornela mema
Email: limi,boni:-@autlook.com
Komenti: shume bukur

Emri: trapi
Email: blerina.xhelili3@facebook.com
Komenti: ca 8 marsi thu ti mer ik ore pirdhu dhe shko tund bythet

Emri: Maria Prendi
Email: limi_boni@outlook.com
Komenti: ta vodha emailin

Emri: halime
Email: limi_boni@outlook.com
Komenti: Shummm. Bukur.

Emri: elsa
Email: limi_boni@outlooke.com
Komenti: Sa me bere per te Qar

Emri: elsa hysenaj
Email: limi_boni@outlook.com
Komenti:

Emri: albion
Email: allvbbii@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com