Data e postimit: 2014-11-04 22:43:16
Lexime: 43732
Profesioni im
Autori: Elvira Gashi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Profesioni
Shkolla: Nazim Buduri
Klasa: IX
Qyteti: Prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum dëshire t'iu ndihmoj njerzve me sherimin e semundjeve te ndryshme ka njerez qe kanë nevoj te shprehen psiqikisht dhe moralisht dua që tu ofroj mbeshtetje që ta vazhdojne jeten e tyre ne kundërvështrime te ndryshme.Ka edh nje arsye e cila prindërit e mi me shtyjne që ta zgjedh kete profesion dhe me mbeshtesin per kete fushe ta mbaroj mëtutje.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj m...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: Kevin · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there for me, and everyone else that is in our family. Also our friend’s. She is what you could call “the rock” of our family she keeps us all up, in our t...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: Jona Ago · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: Azra Medeci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesueja
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nuk do t'i harroje.Ti je me e mira ne bote.Une qdo gabim e kam bere,e kam bere pa dashje,por jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit t'i permisoj,k...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke pe...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...




Komentet e fundit!

Emri: Jakup
Email: tvjakup6@gmail.com
Komenti: A mund ta bejsh kete ese Endrra ime kur te rritem

Emri: Marjela
Email: Marjela.7@gmail.com
Komenti: SHUM BKR ZMR

Emri: albana
Email: elaa gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: albana
Email: elaa gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: leonarda
Email: leonardakrasniqi@gmail.com
Komenti: :) :-)

Emri: leonarda
Email: leonardakrasniqi@gmail.com
Komenti: :-) :-)

Emri: tesero
Email: orest.lapi@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: tesero
Email: orest.lapi@gmail.com
Komenti: shumeee e bukur bravo

Emri: Lusi
Email: lusi_lucy123@yahoo.com
Komenti: ese shumm e bukur

Emri: hhhhhhhhhhhhhh
Email: hhhhhhhhhhhhhh_hohoho@hotmail.com
Komenti:


Emri: Moza
Email: moza.hasa@gmail.com
Komenti: Më i bukur nga të gjitha veprat

Emri: Azemi
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: Shumë i bukur

Emri: Besarta
Email: besarta.09@hotmail.com
Komenti: Ese e mir por pershtatja e fjalive jo mir

Emri: Babaa
Email: Sh.kb@hotmail.com
Komenti: Mi honkshi voet:P

Emri: Babaa
Email: Sh.kb@hotmail.com
Komenti: Mi honkshi voet:P

Emri: Azem
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: meli
Email: melisa_selimaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: albana
Email: elaa_gashi@outlook.com
Komenti: kot gare pa lidhje

Emri: Elvira
Email: elaa_gashi@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com